Jump to content
Sign in to follow this  
carl_erik

Fjernkontroll til PC

Recommended Posts

Jeg ønsker er en fjernkontroll til PC, har Logitech surround høytalere og det meste annet er fra Logitech, men fjernkontrollen trenger nødvendigvis ikke å være det. Jeg ønsker egentlig bare å styre volum og skifte sang på winamp, og så vil jeg kunne bruke den på DVDspilleren på PCn.... Og selvfølgelig ønsker jeg den billigst mulig, men er det med en LCD skjerm som viser hvilken sang som spilles, betaler jeg litt ekstra selvfølgelig. Har dere noen tips?

Har sjekket Logitech, men vet ikke så mye om andre leverandører...

Er det noen som vet om noen med LCD-skjerm som viser hvilken sang som blir spilt akkurat nå...

Vet numberpad-en til Logitech tastaturet skal vise dette...men ønsker egentlig bare en kontroll...

Er det noen som vet om noen med LCD-skjerm som viser hvilken sang som blir spilt akkurat nå...

Vet numberpad-en til Logitech tastaturet skal vise dette...men ønsker egentlig bare en kontroll...

5366093[/snapback]

iMon VFD. kombinert fjernkontroll og VFD display er kanskje i rett gate?

Edited by crusade

5366093[/snapback]

iMon VFD. kombinert fjernkontroll og VFD display som kan viser alt av info du ønsker.:)

5374113[/snapback]

Hmmm..nå begynner det å nærme seg...det er absolutt et alternativ...men problemet er om jeg klarer å se hva det står på den lille skjermen som skal kobles i PCn fra flere meters avstand....

Setter pris på flere forslag...men takker for de som er kommer:D

Har dette displayet selv og kan si at det er ikke vanskelig å se hva som står av info flere meter unna. Fjernkontrollen fungerer også veldig bra:)

Har dette displayet selv og kan si at det er ikke vanskelig å se hva som står av info flere meter unna. Fjernkontrollen fungerer også veldig bra:)

5381649[/snapback]

Hmmm...høres kjempebra ut!

Er det heteste alternativet for øyeblikket...

MEN:D...må innrømme at jeg synes det er merkelig at det ikke finnes noen kontroll med LCD skjerm som viser hva som skjer...

Skulle ikke være sååå vanskelig...?!

5381649[/snapback]

Hmmm...høres kjempebra ut!

Er det heteste alternativet for øyeblikket...

MEN:D...må innrømme at jeg synes det er merkelig at det ikke finnes noen kontroll med LCD skjerm som viser hva som skjer...

Skulle ikke være sååå vanskelig...?!

5381665[/snapback]

Nevo SL

Fjernkontroll med LCD, full styring av alt du måtte ønske. Eller du kan kjøpe ein PDA med trådløst nettverk og IR sender. Billigere det.:) F.eks. Dell Axim x50 og så bruke Netremote fra produsenten av girder (husker ikkje navnet no i farten)

http://www.avshop.no/catalog/product_info....products_id=571