shakur Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hei, jeg er ute etter et gratis program som lar meg lage medlemskort i kredittkortstørrelse som kan skrives ut etterspå. Skulle gjerne hatt muligheten for sekvensiell nummerering av kortene. Noen som har noen programmer å anbefalle?
quakie Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 *BUMP* + ca. 14 tegn 5367339[/snapback] Det er vel mulig at Open office kan det, og det er gratis!! http://no.openoffice.org/
Admin'c Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) er da nesten det samme hva du lager det i vel, men er vel greit med ett program der man kan skrive bredde ganget med høyde. Antar du har noen tegneprogrammer, hvis ikke kan du sikkert bruke paint.net om du har win, evt gimp(?) om du har linux. Skal det være no proft så er det vel bare å sette seg ned med no databasegreier, f.eks. access om du har det i officepakken din. edit: dette kom etter at jeg så at det var flere svar Endret 1. januar 2006 av Admin'c
quakie Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 MS Publisher kan lage slike kort. 5367407[/snapback] Ja, men det er ikke gratis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå