Gå til innhold

Sony DCRHC17 - Verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Har planer om å skaffe et nokså billig videokamera til amtørfilming og familieselskaper o.l, og kom over Sony DCRHC17 på Siba.no for 3190 kr. Er dette et brukbart kamera? Eller er det andre bedre muligheter dersom jeg setter maks pris til 4000kr?

 

Så nettopp at det også kom reklame fra Lefdal og der går JVC GRD239 for 2500kr. Er dette et bedre alternativ?

 

Vil ha mest mulig igjen for pengene samtidig som det ikke blir helt udugelig kvalitet. Jo mindre spenn, jo bedre egentlig;)

 

Trenger hjelp folkens...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp panasonic. drit bra kamera egentlig.
Panasonic er ikkje eit kamera, men ein kameraprodusent. Men det er sant at dei lager mange bra kamera...

 

tv2 bruke da te bakomfilmane sine
Noko som er heilt urelevant, då det mest sannsynleg er ein heilt annan prisklasse enn HC17.

 

Når det gjeld spørsmålet til trådstartar, so kan eg ikkje seie at eg veit noko særleg om det kameraet, men Sony brukar å lage ganske gode kamera, so det er nok ikkje eit dårleg val. Men om du ynskjer DV-inn (jfr. denne tråden) må du opp til HC22, då HC17 ikkje har det.

 

Eit anna alternativ i prisklassen opp til 4000kr, er Panasonic NV-GS21, men det har heller ikkje DV-inn.

 

Edit: Det JVC-kameraet veit eg ingenting om.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

[offtopic]

Tviler sterkt på at TV2 bruker det billegaste kameraet JVC produserer til nokon ting som helst... (Om det var det du meinte.)

[/offtopic]

 

LBoN:

Er ikkje mykje meir å seie enn det eg allereie har sagt. Ynskjer du DV-inn, so går du for Sony DCR-HC22. Elles er både Sony DCR-HC17 og Panasonic NV-GS17 gode val. Panasonic har fått mykje skryt, ma. hadde kamera frå Panasonic dei tre øvste plassane i ein stor test no nyleg, om eg ikkje hugser heilt feil. Det var Afseth som hadde lest denne testen, og han nemnte den i ein eller to andre trådar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...