Zemeckis Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hei Står fast på oppdraget "The Chainsaw Masquerade", hvor jeg skal gå ned til et lasterom i en båt så kommer det mange folk med motorsag. Klarer ikke å fullføre den, dør med en gang. Har dere noe tips?
Bromlexl Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 ta frem Uzien. løp....skyt......løp for så å skyte igjen. Forsett med dette til alle er tatt. Med litt flaks klarer du det
Zemeckis Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Hehe, det har jeg prøvd meg det går så tregt å reloade. Og ja, jeg vet om den cheate greia som man kan legge inn, men av mangelen på USB-kabel så kan jeg ikke det akkurat nå
CPurcell Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg klarte den der første gangen jeg prøvde. Er bare å ta fram det raskeste våpene, Uzi fungerte for meg. Og så skyte og hoppe bortover. Jeg merket at jeg gikk fortere enn de andre folka når jeg hoppet. Så etter å ha hoppet meg litt bortover og fått litt avstand mellom folka så snudde jeg meg og skøt. Prøv det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå