Gå til innhold

IE6 Error på alle sider

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Plutselig oppstår det feil på sider i IE (internet explorer) skal vise. Halvparten av bildene får en annen fargetoning osv. Win update slutter å fungere, får beskjed om feil på siden. Det samme skjer med flere sider.

Når dette skjer, fungerer alt utmerket i opera.

Får å få orden på IE igjen, så må jeg tømme alle lagrede sider. Så hva skjer egentlig med IE? Er det plugins som ikke liker IE, eller er dette nok et problem med denne browsern?

Bruker Opera for de meste, men hender man må til med IE :(

Endret av sesteen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da skjedde det igjen.....

Nå begynner jeg å lure på om microsoft skriver selvdestruktiv kode. Det er utrolig hvor mye crappy en skal finne seg i fra microsoft.

Så, nå laster jeg ned linux til den maskinen. Det kan iallefall ikke bli værre :D

Skrevet

Nei, er ikke spyware.

IE brukes kun til div. sære skrevne IE sider. Så som update.

Ja, jeg vet godt at IE ikke brukes med linux og takk og lov for det.

Hadde det bare vært et par feil med xp, men det er drøssevis. Jeg har tilgode å se en maskin med xp som er optimalt fungerende etter min standard.....

Skrevet

Allright, trodde du generelt brukte det mye på "vanlige" IE-only sider. Jeg bruker Linux selv og den går stødig som bare det:). Lykke til med Linux-installasjonen, men ha tålmodighet. Det er et nytt OS du må lære, det meste er ikke som i Windows ;).

Skrevet

Jeg bruker linux en hel del, bare ikke på denne maskinen, da fadern også låner denne i ny og ne. Opera er fin, men så hender det at sider en er avhengige av følger IE standarden og ikke noe skikkelig html standard, og det er dumt....

Alt som er fra microsoft er det noe krøll, men så å si garantert. Svært sjelden jeg får problemer med noe fra andre programvare selskaper....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...