Gå til innhold

Herpa xboxen, jeg trenger hjelp


jealei

Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle lodde ut den forbanna aladdin chippen da dette skjedde: jeg holdt loddebolten oppå ledningen til d0 punktet og dro litt i ledningen og kjnete at den løsna, jeg trodde at tinnnet hadde smeltet men det hadde den ikke og jeg dro ut d0 punktet.

Hva skal jeg gjøre nå? Når jeg starter xboxen så rebooter den tre gannger for den blinker rødt/grønt jeg har gjort noen forsøk på og fikse det med det gikk ikke.

Hva skal jeg gjør? Jeg trenger hjelp!! HJElP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg skulle lodde ut den forbanna aladdin chippen da dette skjedde: jeg holdt loddebolten oppå ledningen til d0 punktet og dro litt i ledningen og kjnete at den løsna, jeg trodde at tinnnet hadde smeltet men det hadde den ikke og jeg dro ut d0 punktet.

Hva skal jeg gjøre nå? Når jeg starter xboxen så rebooter den tre gannger for den blinker rødt/grønt jeg har gjort noen forsøk på og fikse det med det gikk ikke.

Hva skal jeg gjør? Jeg trenger hjelp!! HJElP!

5356736[/snapback]

 

HAHAHAHAHA! Fyfaen jeg ler rått av deg nå. Gi xboxen til noen som kan lodde! :!:

 

Neida, jeg skal ikke være slem. Ta en titt her: http://www.xbox-scene.com/

Endret av skille22
Lenke til kommentar

Du er ikke den første som gjør dette.Ta en kikk i DENNE tråden, akkurat samme problemet.I den fjerde posten på side 2 har jeg gitt en liten pekepinn på hva som kan gjøres.

 

Går ut i fra at du har brukt D0 punktet på toppen, det er mye enklere med det alternative under.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Du er ikke den første som gjør dette.Ta en kikk i DENNE tråden, akkurat samme problemet.I den fjerde posten på side 2 har jeg gitt en liten pekepinn på hva som kan gjøres.

 

Går ut i fra at du har brukt D0 punktet på toppen, det er mye enklere med det alternative under.

5356800[/snapback]

Du mener vel motsatt? den på undersiden er jo mye større enn på toppen. Men jeg skjønte ikke en dritt, men banen er brutt, men jeg gikk på et lite elektro kurs på skolen, hvor jeg greide dette og det fikset jeg ved og lodde fast en en ledning fra der den kom fra til der den skulle, funker det på xboxen også?

PS jeg brukte den under

Endret av jealei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...