qwang 0 Report post Posted December 29, 2005 DVD - rom, cd-rommen og deamon tools sin cd-rom, er bortevekk! Etter å ha formatert datamaskinen, fant eg dei igjen, men etter noen dager var de borte igjen! Dvd -rommen (nec dvd 3520) og cd-rom stasjonen finne eg i både BIOS og enhetsbehandling, vett kje kossn eg ska få dei igjen.. Nåken tips? Quote Share this post Link to post
Blacki 6 Report post Posted December 29, 2005 opplevd det sjøl.. fant aldri helt ut av det, men tror det er kontrollern som er litt ustabil til å detecte enheter inn i mellom.. Quote Share this post Link to post
qwang 0 Report post Posted December 29, 2005 opplevd det sjøl.. fant aldri helt ut av det, men tror det er kontrollern som er litt ustabil til å detecte enheter inn i mellom.. 5354710[/snapback] fekk du ikkje fiksa da? Quote Share this post Link to post
Blacki 6 Report post Posted December 29, 2005 kom og gikk problemet. Hadde en dvd brenner og en dvd-rom, 2 hder. Koblet ut den ene dvd-romen og problemet var da borte (tror jeg). Fikk nytt hk ikke så lenge etter og da var det aldri noe problem med samme oppsett. Var et små typisk problem som jeg har hatt noen ganger før men ikke de siste åra. Har dessverre ikke noe fasit løsnning på det.. Quote Share this post Link to post
att404 0 Report post Posted December 29, 2005 Prøv å gå til kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling/diskbehandling (elns) og se om de har fått utdelt "bokstaver"^^ Quote Share this post Link to post
agasøster 10 Report post Posted May 22, 2006 Jeg og har hatt samme problem som dette, det skjedde når jeg kom hjem fra ett LAN hos en kompis og han kompissen og en til som var der hadde også det samme problemet! hmm, og vi lurte på hva det var men fant det aldri ut Quote Share this post Link to post