Jump to content
Sign in to follow this  
abcd423417984

Chieftec BX-03 frontpanel

Recommended Posts

Jeg kjøpte meg nylig Chieftec BX-03 Medium Tower fra komplett. Min bror har likt kabinett utseendemessig, men mens hans har audio/mic, usb og firewire bak en luke nederst foran på kabinettet er dette plassert på siden av mitt. Dette er i og for seg greit nok, MEN:

Jeg har også den luken nederst foran på kabinettet...og det er ingenting bak den. Hva er vitsen?

Edited by invictus

Det er som regel billligere å produsere alle dekslene mest mulig like, og som passer til alle. I stedenfor å lage forskjellige front deksler (evt andre deler) til hver type kabinett, så lager de en front til flere typer kabinett..

En billig måte å spare spenger i produksjonen av produkter. Dog ikke et veldig bra kvalitets stempel i mine øyne.

Det er som regel billligere å produsere alle dekslene mest mulig like, og som passer til alle. I stedenfor å lage forskjellige front deksler (evt andre deler) til hver type kabinett, så lager de en front til flere typer kabinett..

En billig måte å spare spenger i produksjonen av produkter. Dog ikke et veldig bra kvalitets stempel i mine øyne.

5374543[/snapback]

så sant så sant ;) er veldig mye penger inn i bilder, og hvordan få produsert flest mulig på kortest mulig tid til en bilig penge! :whistle: