Nessi 0 Report post Posted December 29, 2005 Hey! Før jeg formaterte dataen, hadde jeg en side på favoritter, hvor det lå guider og tips om hvordan å skinne på counter strike source. Den var norsk og svært bra! noen som har denne siden,blir glad hvis dere finner den for meg, har prøvd på kvasir og google. Mvh Even Quote Share this post Link to post
Jooakim 14 Report post Posted December 29, 2005 (edited) Hva mener du med "Hvordan å skinne" ? Edited December 29, 2005 by Joakim. Quote Share this post Link to post
Nessi 0 Report post Posted December 29, 2005 hvilke plugins og programmer man trenger for å åpne orginale våpen i source mappa og få de inn i photoshop... sto mye nytttig der. Quote Share this post Link to post
galaxee 9 Report post Posted December 29, 2005 Plugin For photoshop. Quote Share this post Link to post
BigJackW 112 Report post Posted December 29, 2005 (edited) www.csbanana.com Edited January 9, 2006 by BigJackW Quote Share this post Link to post
c7Nn 137 Report post Posted January 8, 2006 ehm?? mener du sider som www.fpsbanana.com Quote Share this post Link to post
BigJackW 112 Report post Posted January 9, 2006 ehh....det er jo den samma sida da :S Quote Share this post Link to post
c7Nn 137 Report post Posted January 9, 2006 hmm ok... så ikke det:P Quote Share this post Link to post