Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

vel, mitt tips er: ikke bygg det slik han har gjort det. om ikke du vil sitter i 20-40 timer med å sette opp UI ofc :D satan det var stress å confige det ui'et der. nesten alt gjøres gjennom text filene i interface mappa :p

Skrevet
Min etter 3.3 :)

Do want!

Video fra samme kill(vår første atempt på Deathbringer Saurfang, så forholdsvis messy :) ).

Har lagt opp 3.3 versjonen av UI her: http://www.moonai.jp

Jeg yter desverre ingen support eller konvertering til andre skjermoppløsninger. Enkle spørsmål besvarer jeg såklart på PM :)

Skrevet

Enig med castbar og spells. ryddig? njaa. Du skal se hvor mye piss jeg har problemer med og plassere. Noen forslag til button skin?

Også ligger jeg på litt for mye MB :S noen som har noe ide?

Skrevet

har lyst til og bygge Horistontalt, dvs. nesten sånn som woe har det med tanke på actionbars. men finner ikke på noe fett. Kjørte noe ala TukUI men faila på min lave reselution (1440x900) noen som har noe idé?

Skrevet (endret)

Installerte BigWigs I dag. Liker addonen, men den viser ikke alle timersene (som f.eks. new adds på lady deathwhisper eller når magen på gunship kommer) som dbm gjør :S

Endret av NoMilkToday
Skrevet
Installerte BigWigs I dag. Liker addonen, men den viser ikke alle timersene (som f.eks. new adds på lady deathwhisper eller når magen på gunship kommer) som dbm gjør :S

Prøv Deus Vox Encounters. Den er knallbra.

Skrevet (endret)
Alt så har med Diablo å gjøre er rått. Likte den UI-en, men jeg foretrekker default.

Jeg sa aldri at " Diablo er rått " mener rått i åssen mannen har klart og lagd det så perfekt.. bare legg helle mappa inn i wow mappa skriv over alt ( slett helst først de gamle addons unntatt foreksempel Recount.. ) og logg inn, gå på en bruker og vips der har du den.. resten fikser du selv hvis du skal fikse scalen eller.. ja du skjønner

Og UI'n er helt perfekt :D ( men det er min mening )

Endret av Pantertante

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...