brannmannsam Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Er warrior dwar, og har akkurat lært meg dual wield. Hvordan får jeg brukt dette? Er det bare å plassere 2 ett-hands våpen i On hand og Off hand? Eller må jeg ha ett eget off hand våpen. Vet ikke help om jeg har skjønt det med dual wild Er det noe bra? Er foreløpig bare i lvl 20, så bør kanskje vente litt..
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. (14-bokstaversregelen).
stoltz Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det finnes Main hand, One hand og Off hand.. Off hand kan bare brukes i Off hand(venstre hånd), One hand kan brukes i begge og Main hand kan bare brukes i Main hand(høyre hånd) Dual wield er greit nok hvis du har to gode 1h våpen, men du misser en god del. Men ti gjenjeld får du sykt mye rageav å dualwielde så det går som oftest opp i opp... Men hvis du går Fury specc kan du gjøre insane damage med dual wield..
JoeDohn Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Dualwielding er den morsomste måten å levle en warrior på. Gjør mye skade, får masse rage, og kan likevel tåle masse juling. Bare husk at i instances er det 1h+shield som gjelder, ingen healere med vettet i behold gidder å heale en dualwielder i en instance.
Amon Amarth Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Syntes ikke å få så alt for mye rage av det... mange hevder å har rage til overs når mobben er død, men det er ikke tilfelle mitt, og da har jeg ikke bruk execute helller =/ specca tilbake til cookie cutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå