Jump to content
Sign in to follow this  
Bennyfilms

Problemer med trådløs router

Recommended Posts

Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en trådløs router fra Topcom (skyr@cer WBR 354G) men når jeg slår den på, er det ingen intrnettforbindelse. Det står nederst at det er forbindelse, men neida. Den sender også ut signaler til min andre maskin, men jeg kommer ikke på nettet. Kan noen av dere hjelpe meg? Pliz? :)

post-91157-1135808752_thumb.jpg

gå på start->run skrive : cmd

så skrive: ipconfig

så set etter "default gateway" eller gateway , skriv ip'en inn i web browsern din. så sjekk på status på routern om routern har inet.

hvis du har telenor dritt så er det ikke rart det ikke funker , siden da må du enten sette opp pppoe, eller bytte ip på routern din så ikke den og har samme ip som routern til telenor.

gå på start->run skrive : cmd

så skrive: ipconfig

så set etter "default gateway" eller gateway , skriv ip'en inn i web browsern din. så sjekk på status på routern om routern har inet.

hvis du har telenor dritt så er det ikke rart det ikke funker , siden da må du enten sette opp pppoe, eller bytte ip på routern din så ikke den og har samme ip som routern til telenor.

5351737[/snapback]

Jeg har gjort det, men det er ingen forandring... kommer heller ikke inn på IP adressen heller. (Ps. har ikke telenor altså...) :hmm: