Bennyhil Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hvordan får jeg tatt ut gammel epost for backup fra Microsoft Office Outlook 2003? Har brukt den innebygde i XP til nå å der var alt enkelt, men med denne nye jeg fikk med denne bærebare så er det fortsatt mye jeg ikke forstår. Trenger hjelp! hvor ligger disse plasert nå? På forhånd takk! Svein Prøver med ny å bedre info: Ja, du har helt rett, det var å jeg synes fortsatt det er et dårlig emne felt men håper den er litt bedre å så får jeg også stille spørsmålet litt bedre for svaret jeg har fått var jo 100% som det kunne bli. Problemet er at en brukt maskin som HK tokk kvelden på å har nå oppdatert til nytt, men med XP er ikke dette lett. Har prøv med reparer funksjon på tidligere feil, men det har alltid blitt til full format å innstall på nytt. Denne gangen er ikke HD prøvd brukt, har fått ny i den data jeg har kjøpt men ønsker å få tilbake minne gamle e-poster og adresser. Dette var jo kjempe lett å greit med den gamle Express versjonen men med denne 2003 versjonen er jo ALT forskjellig fra det jeg tidligere har brukt. Så nå håper jeg at jeg har fått forklart meg riktig og gjort meg bra forstått. Før var det jo bare å kopiere noen filer å så importere dem igjen. Går dette ann å fikse eller er minne e-poster å adresser vekk for alltid? Svein Endret 29. desember 2005 av Bennyhil
Arcus Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Backup av outlook Håper den kan hjelpe deg litt
enden Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hva var spørsmålet egentlig? Trenger du hjelp til backup fra Outlook, eller lurer du på hvor backupen ligger? PS; Et fornuftig emnefelt hadde fortalt folk at du lurer på backup, ikke bare noe med Outlook. På den måten tiltrekker du deg litt flere som faktisk kan noe om Outlook og backup
Bennyhil Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Hva var spørsmålet egentlig? Trenger du hjelp til backup fra Outlook, eller lurer du på hvor backupen ligger? PS; Et fornuftig emnefelt hadde fortalt folk at du lurer på backup, ikke bare noe med Outlook. På den måten tiltrekker du deg litt flere som faktisk kan noe om Outlook og backup 5349358[/snapback] Jeg trenger info om det går ann å få ut gamle emailer og adressebok fra en annen HD grunnet at HK på denne maskin har gått til de evige HD marker. Går det ann å finne en fil eller noe som jeg kan kopiere over for å få tilbake gamle mailer å sånt til den nye maskinen? Svein
enden Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ah, da hjelper det kanskje ikke med oppskriften til Arcus nei, selv om det er den rette måten å gjøre det på Outlook lagrer alle informasjon om e-post og kontakter i pst-filer. Jeg husker aldri om kontoinformasjonen er inkludert, siden jeg alltid setter opp kontoen før jeg importerer e-posten. Det er typisk to av disse, en for gjeldende e-post og en for arkivert e-post. Disse får du tak i i følgende mappe (norske navn): C:\Documents and Settings\[brukernavn]\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Lokale innstillinger\programdata skulle vel bli ca local settings\application data på engelsk For å se mappen lokale innstillinger må skjuling av systemfiler skrues av. Dette kan du gjøre ved å gå til verktøy -> mappealternativer -> vis -> vis skjulte filer og mapper. For å importere disse pst-filene (typisk outlook.pst og archive.pst for de som har arkivert e-post) kan du følge nedre halvdel av bruksanvisningen til Arcus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå