Clerion 0 Report post Posted December 27, 2005 Skal hente ned en skoleturfilm fra en kompis og folk kobler seg faktisk opp på den og prøver å laste den fra meg. Hvordan skrur jeg av upload hvis det går? Quote Share this post Link to post
Lanka 5 Report post Posted December 27, 2005 Du går på innstillinger og skrur den av? =P Hehe Quote Share this post Link to post
Tordenflesk 1 Report post Posted December 27, 2005 Tynneste leeche-unnskyldninga jeg har hørt på lenge. Quote Share this post Link to post
Forumforumforum 10 Report post Posted December 27, 2005 (edited) hehe, sett upload til 1 kb/s, så rekker ingen andre å laste ned x] Edited December 27, 2005 by espennyh Quote Share this post Link to post
Clerion 0 Report post Posted December 27, 2005 (edited) Tynneste leeche-unnskyldninga jeg har hørt på lenge. 5345047[/snapback] Jaha? Jaja, du har rett til å tro hva du vil. Fikk det ihvertfall til. Edited December 27, 2005 by johanol Quote Share this post Link to post
Lanka 5 Report post Posted December 27, 2005 Kanskje poste hva du gjorde for andre brukere? Off-Topic : Haaha, hvis du faktisk er seriøs med den filmen. Hvorfor brukte du ikke messenger (Nedlastingshastigheten er jo sviende lik), eller lastet opp til en ftp eller noe? =) Quote Share this post Link to post
Forumforumforum 10 Report post Posted December 28, 2005 hehe, er sikkert en "ehm, det er ikke lov å snakke om warez, så jeg finner på noe annet" sak bare ;p Quote Share this post Link to post
Clerion 0 Report post Posted December 28, 2005 Ja, det er sant. Msn utfører jo slikt. Jaja. Men nå er den nede, takk for hjelpen. Quote Share this post Link to post