Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I år skal jeg budsjettere 2000 kreditter på fyrverkeri(1500 i raketter og resten i bakkesurr).

Rett og slett fordi jeg kommer til å savne de :love:

Handleliste:

El Toro: 269,-

Swordsman: 799,-

Crackling Balls Megapackx2: 198,-

Big Bang: 229,-

10xblinkbomber: 100,-

2xking airbomb: 20

Total: 1615,-

Slenger vel på noen søte raketter i tillegg :tease.

Endret av edge
Skrevet

Høres bra ut.

Smårakketter eller store slugger ?

Personlig syns jeg det blir for drøyt å bruke 249,- på en enkelt rakkett f.eks.

Da funker det utrolig mye bedre med å sende opp 2/3 gode lavprisrakketter i slengen.

Skrevet
Høres bra ut.

Da funker det utrolig mye bedre med å sende opp 2/3 gode lavprisrakketter i slengen.

Skal ha en svær en til 00:00(El Toro var fint navn, satser på at det stemmer) :tease:

Skrevet

Må kjøpe de spanske rakettene, usikker på hvem som selger de men rakettene er har ren blå plastikk og ikke noe klistremerker på seg. Koster 70 eller 170kr stk. Smeller som et helvete, broderen har alltid kjøpt dem. :)

Skrevet
Høres bra ut.

Skal ha en svær en til 00:00(El Toro var fint navn, satser på at det stemmer) :tease:

Vist du ser på svea sine sider så ser du at el toro ikkje er noko serleg fin. Ein suppepose som blir sendt opp :p

Skrevet
Vist du ser på svea sine sider så ser du at el toro ikkje er noko serleg fin. Ein suppepose som blir sendt opp :p

Kanskje prøve en annen da :hmm:

Noen forslag til den ultimate 00:00-raketten? :wee:

Skrevet
ekwathne: Kan det være Big eller Luces 14 du tenker på? begge er fra Festival. Big kosta 279 i fjor, Luces kosta 69 kr i fjor...

Luces nr 14 var det. Fantastisk rakett. :)

Skrevet

Husker en jeg kjente teipa sammen 3-4 chillishots i fjor og smallt opp på likt. Det ble helt vanvittig. De har en fantastisk effekt som minner om de største rakkettene og når du setter de sammen vil jeg tørre å påstå at de slår det meste, visuellt sett ihvertfall.

Itillegg er det også myye rimeligere =)

Vurderer å prøve å seriekoble noen airbombs på en eller annen måte. Noen som har noen ideer som funker?

Skrevet

Dere som fortsatt vil ha raketter med styrepinne må svare "Nei" på den lille pollen litt ned på denne siden

Eller...det har sikkert ingen invirkning, men.. hehe

De der "ungdomspakkene" til Svea, har de under 18 lov å bruke de? Man er tross alt ungdom når man er under 18 også xD

Skrevet
Aaah, hvordan er King Airbombs i forhold til Happy Spring?

Husker jeg ikke feil så smeller edt mer når Happy Spring skytes opp, men King Airbomb er finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...