Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha noe som smeller skikkelig, Så vil jeg anbefale Thunder Kingdom fra cosmos!

Er ikke det et batteri?

Tenker meg i stilen som en gameldags kinaputt, bare enda værre.

Skrevet

Selger Europris fyrverkeri på denne tiden av året?

Skrevet

Hadde Power Mix i fjor, og må si jeg ble skuffet av den. Altfor dyr i forhold til innhold.

Ser ut som det er flere store batterier, men halvparten er fontener, resten er små greier. og ett MultiPower batteri.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Når vi først er inne på "Multipower" så er dette et av de batteriene jeg er desidert mest fornøyd med. Mye for pengene (i forhold til mye annet).

Skrevet

Helt øverst i pakken så ser det ut som om det er ett stort batteri med 36 skudd hvis jeg husker rett.

Er det så stort som det ser ut til? Eller er det bare ett lite batteri med ingen effekt som har mange skudd?

Skrevet (endret)

Er 36-skudd, ja. Ikke svære greiene, har mitt igjen etter i fjor, så tok ett bilde, her med en speedfire på for å gi ett bedre inntrykk av størrelsen.

post-110849-0-78150400-1323517533_thumb.jpg

Effekten på det kan jeg ikke si noe om :)

Endret av Random Hero
Skrevet

Det er nok det samme batteriet som powerbox missile fra festival, i og med at det er og på den størrelsen og med 36 skudd.

Er et veldig stille batteri der skuddene bare ''deler'' seg

Skrevet (endret)

Det batteriet så ikke så veldig stort ut men jeg tipper at det blir bra :)

Jeg konsentrerer meg om å kjøpe fyrverkeri sånn at jeg har fra 18.00 til 02.00 på nyttårsaften og sånn at jeg har igjen litt ;)

Det batteriet som ble vist tror jeg faktisk at jeg blir fornøyd med selv om det ikke er så stort det er jo fyrverkeri. Men jeg skal kjøpe mange store. mellomstore og små batterier ved siden av pakker småtteri osv osv.

Jeg kan bruke så mye penger jeg vil men jeg tipper på at det kommer på en rundt 4000 i og med at jeg har endret handleliste nå :)

Endret av BirgerCaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...