Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg satser på å unngå pakker med alt for mange lunter i år. Er spådd -20 på nyttårsaften i Oslo.

Har prøvd å få brukt opp en pakke med altfor mange lunter når det er så kaldt en gang før. Og det slutter å være morsomt når man ikke kan føle verken fingre/tær eller ansiktet sitt.

Skrevet
Noen som vet hvor jeg kan se video av Hong Kong og New yorker? er dette batterier/fontener?

Har Hong Kong rett ved siden av meg nå, og det står "Multishot fontene" så er nok en fontene av et slag :) Tviler på at den er så bra, 40 gram krutt :p

Skrevet
Noen som vet hvor jeg kan se video av Hong Kong og New yorker? er dette batterier/fontener?

Har Hong Kong rett ved siden av meg nå, og det står "Multishot fontene" så er nok en fontene av et slag :) Tviler på at den er så bra, 40 gram krutt :p

hehe,okei ;) hvilket pakke er det du har kjøpt?

Skrevet
Er det noen som vet om det er fyrverkerishow i kr.sand i dag? F.eks på mjåvann?

Idag eller i år? ? De har fyrverkerishow på odderøya på nyttårsaften,

Skrevet

@Kizza: Power pack 2.0 :) Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først :)

Skrevet
Er det noen som vet om det er fyrverkerishow i kr.sand i dag? F.eks på mjåvann?

Idag eller i år? ? De har fyrverkerishow på odderøya på nyttårsaften,

I dag, mange pleier ha det dagen før de har lov til å slege for å vise frem produktene sine.

Fastival som holder til (hvis de ikke er konk da) har alltid show på mjåvann, mens PriceClub har hatt utenfor de siste årene også.

Skrevet (endret)
@Kizza: Power pack 2.0 :) Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først :)

Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea :p - er det overhylere? :p

Endret av kizzza
Skrevet

Det er synd det :S Men det står på kommunens nettsider at de ikke får lov til å begynne før den 30. desember :s

Skrevet

Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea :p - er det overhylere? :p

Det er "Store Brølere" :) 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere :)

Skrevet

Det er "Store Brølere" :) 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere :)

Okei, takk for svar :D lignende de løvebrølene til europris?

Skrevet

Okei, takk for svar :D lignende de løvebrølene til europris?

I størrelse - ja. Regner med at de har så og si samme effekten også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...