Gå til innhold

Lage bruker i BF2.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg liker å spille Battlefield 2, og her om dagen, fant jeg ut at jeg ville prøve online.

Det eneste prøblemet var at jeg ikke fikk til å lage en online account, det vil si, at når jeg trykka på comfirm (Eller noe sånnt) så stod det "Creating account" veldig lenge, og jeg måtte brutalt slå av pc'en ved å trykke på knappen.

 

Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg liker å spille Battlefield 2, og her om dagen, fant jeg ut at jeg ville prøve online.

Det eneste prøblemet var at jeg ikke fikk til å lage en online account, det vil si, at når jeg trykka på comfirm (Eller noe sånnt) så stod det "Creating account" veldig lenge, og jeg måtte brutalt slå av pc'en ved å trykke på knappen.

 

Hva gjør jeg feil?

5342677[/snapback]

 

 

Jeg spillte online før jeg spillte singleplayer, en kan ikke spille singleplayer bf2 annet enn for å trene seg til å fly vettu ! ;)..

 

Jeg husker at det tok veldig lang tid før accouten var opprettet så du skulle kanskje latt den stå litt lengre.. Skru evt av firewall for å se om den blokkerer, har du ikke vært online med Bf2 før kan det være problemer med bruk av Tiny firewall hvis du mot formodning skulle benytte denne.

 

Kan jo være alt mulig, du får la den stå en stund og se om det kommer opp en feilmelding evt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...