Gå til innhold

hvilket erfaringer har dere med shg.no ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestillt der en gang, og da fikk jeg varen forholdsvis raskt =) Men man må huske at mye med "om butikken er bra eller ikke" har med å gjøre hvordan de behandler varer som kommer i retur. Det vet jeg ingenting om...

Skrevet

Hvertfall raske og god service.

kjøpte 2stk AMD Opteron 252 der til 3000,- pr. stk, normalt koster disse 6000,- pr. stk. Så jeg "sparte" 6000,- ;)

Om dette var feilprising vet jeg ikke. Men jeg tok sjansen.

Skrevet

kjøpte 2stk AMD Opteron 252 der til 3000,- pr. stk, normalt koster disse 6000,- pr. stk. Så jeg "sparte" 6000,- ;)

5342477[/snapback]

Hvis det var for 1-2 måneder siden så var det en trend over alle danske webshopper at de lå så lavt. Ettersom SHG sender fra Danmark vil jeg anta at de følger prisnivået der :D

Skrevet

Hehe, folk på Storedyret har reagert på at de selger gode tegnebrett til nesten mistenkelig lave priser, og har også spurt om de er seriøse. Noen har pekt hit til HW.no og sagt at brukere her har sagt at .. (får vondt i hodet) :!:

Skal nok ha meg et Wacom igjen etterhvert, og da vil jeg garantert prøve de.

Skrevet

5342477[/snapback]

Hvis det var for 1-2 måneder siden så var det en trend over alle danske webshopper at de lå så lavt. Ettersom SHG sender fra Danmark vil jeg anta at de følger prisnivået der :D

5342556[/snapback]

nei shg.no har lager i oslo! har akkurat bestilt der ifra og det tok 2 dager til eg fikk pakken! og eg bor i ein liten by langt fra oslo! også har dei gode priser. anbefalest virkelig :thumbup:

Skrevet

SHG har lager i Oslo og Danmark, de sender fra begge steder alt ettersom hva som er tilgjengelig på de forskjellige stedene såvidt jeg har fått med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...