iAlex Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg skulle lukke opp vinduet på rommet i 2 etg. av en eller annen grunn hadde jeg t600 telefonen min i hånden samtidig. Når jeg dyttet vinduet utover så bestemte telefonen seg for å få vinger og fly ut av hånden min. Av en eller annen grunn mistet den fort vingene og deiset i asfalten 2 etg ned. Den fikk bare en liten ripe på dekselet bak og fungerte smertefritt videre.
Knast Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 når jeg gikk lei av min 3310 og hadde kjøpt meg ny telefon (siemens c55 ), så kastet jeg den (flere ganger) så høyt jeg kunne (hmm, 5m ++) opp i luften og fikk den til å lande på en stålbenk.. overlevde uten en skramme.. gidder ikke ramse opp diverse fall på gulv osv selv om jeg aldri var forsiktig med denne telefonen.. skjermen røyk desverre da jeg kom til skade for å tråkke på den mens vi brukte den som fotball på stålgittertrappa på skolen under heldagsprøvelufting i 10. klasse.. jeg kan fortsatt ringe fra den, men displayet er helt blått..
Breivik. Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, mangen interessante historier her. Selv hadde jeg en qtek 8080 som jeg mista fra scooteren min i 60 km/t. Funka helt bra, ble bare litt ripete.
Blacki Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 har mistet et par av dem i dass! En Erikson 198 (tror det var det) virket like fint etter tørk). Den andre gangen gikk det i "dass" med telefonen. Det var også det verste, var når jeg for en del år siden var på 6 ukers forkurs til siviltjeneste en plass "langt vekk i helvete" utenfor Molde (har fortrengt stedsnavne...) Mistet da telefonen i dass og og jeg var uten telefon i 1 uke ca. *Grueligt kjipt der og da*
jostein013 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Har ikke noen spektakulær overlevelseshistorie annet enn at min Siemens C25 lå ute en hel regnværsnatt utenfor huset. Morgenen etter tok jeg inn telefonen, tørket den og den fungerte som ny. Riktignok mistet jeg den telefonen på havet senere, men..
Torjus Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 En kamerat av meg greide å miste sin 5110 (tror jeg) i doen Han skyldte den etterpå og den virket like fint ^^
8483838383 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) Presterte å falle på sjøen ett par dager etter at jeg hadde kjøpt meg Siemens SL-45. Skylte den i vann, tok den med hjem og brakk av dekselet og skylte alle delene i varmtvann, deretter tørka jeg den med hårføner før jeg satte den sammen igjen og erklærte den død. Jeg kjøpte meg en ny sl45i siden telefonen var død, men etter ett par uker prøvde jeg å skru den på og da så den ut til å fungere perfekt. Var litt ustabil siden dekselet var litt ødelagt etter at jeg åpna den, så det var litt dårlig kontakt i høyttaler, mikrofon, minnekort, simkort og batteri. Endte opp med å la den ligge som deletelefon frem til jeg solgte den. Hadde en Siemens m55 som jeg hadde på fanget når jeg satt med pcen, så fikk jeg litt hastværk med å reise meg og telefonen fløy opp i lufta og landa med skjermen ned på kanten av flisene rundt ovnen. Skader: sprekk i dekselet. Ellers har min nåværende Siemens m65 fått gjennomgå en del fall i bakken og store mengder fuktighet. Jeg kjører motorsykkel (type lett) hver dag i alt slags vær med telefonen i ene lomma på kjørejakka. Når det regner kommer vannet seg inn i lomma, men ikke ut igjen. Telefonen ligger å svømmer hver gang jeg kjører i regn. Etter utallig mange fall i bakken har 2 av skruehullene i dekselet knekt, men den funker fint. Håper bare at S75 som jeg bestilte idag overlever livsstilen min. Endret 1. januar 2006 av Yngvejos
Slurt-is Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg har ikke alltid hatt gode erfaringer når det gjelder de kjære gamle Nokia mobilene. De kan forbause, men også skuffe. En kamerat mistet sin kjære og dyrebare Nokia 3510i ned fra annen etasje, og bang ned i tregulvet. Nå hadde dere sikkert forventet dere betong osv.... men nei. Den tålte det det rett og slett ikke. Ellers så har jeg blitt mye imponert med de gamle Nokia mobilene. Hadde en Samsung D500 som gikk i vaskemaskinen over natta med full sentrifiguge (skyt meg vis jeg stavet det ordet rett), og etter to timer på badet funket den enda Endret 2. januar 2006 av Slurt-is
Cultofluna Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Glemmer aldri den dagen jeg skulle avlive min nokia 7250 Forsikring er en fin ting tenkte jeg og løfta gassflaska over hodet og kasta den på telefonen.. Displayet røk, men den ville fortsatt ikke forlate meg.. Etter å ha kasta flaska på den 5-6 ganger så tok den kvelden Gode gamle nokiaen min En kompis av meg datt på sjøen med en Samsung d500 i sommer.. slo den av og spylte den og tørka den til neste dag og den var helt fin igjen. Litt trasig når han faktisk kjøpte telefonen en uke før
Gjest Yoshi Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg glemte min gamle telefon, en Nokia 3510, på et bord på Hardangervidda en natt. Den lå der i småregn og minusgrader i omtrent tolv timer. Hoho. Og den lever i beste velgående i dag. Med ny eier, men det er nå så. Mista den i gulvet et par ganger også. Utrolig at den, som nokiatelefon, overlevde det
-Tori- Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Den første mobilen min, en stor tøff Motorola, lå ute i norsk høst i 3 mnd. for den ble funnet av en klassekamerat.
Xabi-Alonso Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Husker jeg og en kamerat pleide og se hvem som klarte og kaste nokia 5210'n lengst, hendte forsåvidt vi kastet de på hverandre også. Så var det inn og vaske de under springen. Funka fint:D
V!king1 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Den første mobilen min, en stor tøff Motorola, lå ute i norsk høst i 3 mnd. for den ble funnet av en klassekamerat. 5385120[/snapback] Og den overlevde, eller?
bjZ Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hadde en nokia 5210 for et år eller to tilbake. Mista den ned imellom trappene på skolen, 4 etasjer, fant den i 4 deler var bare å sette på batteriet å dekslene så var den go som ny. Samme telefon en høst jeg stod å fluefiska så ringte det, tok opp tlfon da å mista den rett i vannet, da lå den på bunnen å lyste, men var like god etterpå! Det har vært den mest støtsikre telefon min ever! Ikke som min k750i jeg hadde for en måned siden, en liten tur på byen å en liten spasertur på glatt is hjemover så var displayet på den ødelagt :-\ Endret 5. januar 2006 av Rubenl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå