Gå til innhold

Trenger hjelp å tjene penger.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er i lvl 35, Dwarf Priest. har bare 20gold og vil ha nok til mount når jeg blir lvl40.

Mine professions er: tailoring og skinning i ca lvl 200.

Noen som har noen tips hvordan jeg kan få tjent litt penger?

Endret av Sebbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

There is no such thing as a free lunch, bruk mindre tid på forumz og mer tid på å spille så skal du se det blir mount om du bare sparer.

Skrevet

Er selv i Stranglethorn Vale med min lvl 37 Warrior (var 35 da jeg begynte der), der er det mobs fra lvl 30-46 (samt Elites m/høyere level). Du går garantert mye opp i level der, selv klarte jeg 2 levels i løpet av 7 spilte timer. Bra dropps får du der også som du kan selge til en god pris for i AH.

Skrevet (endret)
Har begynt med SM, tjener en god del penger der pluss mye XP. Holder også på med elite quests STV.

Litt mer spilling så tror jeg det blir mount på meg, skal sjekke badlands.

Ebay er utelukket.

5346299[/snapback]

doh :whistle:

Endret av UGK
Skrevet

bare for å ha sagt det så har det seg slik at du vil bruke mer enn 10 timer på å grinde, la oss si 200 g. (vet ikke men ca :hmm:)

tar du deg en jobb og jobber i 10 timer så har du ca 1000 spenn. :dribble:

for 1000 spenn kan du kjøpe deg en skithaug med penger til presten din ;):cool:

men personlig mener jeg det er døvt å bruke ekte penger på wow-gull :p men tidsmessig vil du "tjene" på det :thumbup:

Skrevet

man blir ikke en bedre spiller av å grinde.

Jobber jeg 2 timer, kan jeg kjøpe gull det hadde tatt meg 3-4 dager å grinde. 500 gull koster jo 34 dollar....frister veldig.

Skrevet

Det er ihvertfall lett å se hvem som har kjøpt penger på Ebay e.l. når søppel går for mange hundre gull.

Solgte libram of resilience for 250g i går :whistle:

Skrevet (endret)

er ikke alle som er ferdige med MC osv... da... som trenger all extra fire resistancen dem kan få.

for og ikke starte en stor diskusjon legger jeg til vist dem er på ragnaros da... first try.

Endret av Amon Amarth
Skrevet (endret)
Du kjøper ikke libram of resilience til 250g om du har farmet dine egne penger, end of discussion.

5350768[/snapback]

I såfall har man grøt i hue.. Og de er det forresten mange av... :hmm:

Endret av UGK
Skrevet

vel, level 1 level opp.. så drar du til arathi highlands å grinder burning exiles ( lvl 38-39).

de dropper noe som heter elemental fire (13 % droprate) da får du XP å elemental fire hvis det dropper.

Siden det er mange guilds som skal til MC så er det mange som trenger slike.. på min server selger disse for ca 1,2 - 1,5g ;) funker veldig bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...