Jump to content
Sign in to follow this  
L O G I M A N

Fra microfon inngang til ut på høyttalere Dell

Recommended Posts

Har en kamerat med enn Dell Inspiron 500m. Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan en kan få lyden som kommer inn på mikrofon inngangen til å gå ut på høyttalerene direkte. Ved å koble noe til, kan en ta opp med mikrofon, men det kommer ikke lyd ut på høyttalerne før en spiller av lyden igjen. Skulle ha fått til dette da den skal brukes sammen med et tv kort. Alle de maskinene jeg kan en velge dette selv. Finner ikke noe i manualen eller.

Noen som vet hvordan om det er mulig?

Har en kamerat med enn Dell Inspiron 500m. Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan en kan få lyden som kommer inn på mikrofon inngangen til å gå ut på høyttalerene direkte. Ved å koble noe til, kan en ta opp med mikrofon, men det kommer ikke lyd ut på høyttalerne før en spiller av lyden igjen. Skulle ha fått til dette da den skal brukes sammen med et tv kort. Alle de maskinene jeg kan en velge dette selv. Finner ikke noe i manualen eller.

Noen som vet hvordan om det er mulig?

5340191[/snapback]

vil du ikke få akustisk feedback? (hyling i ht)

jeg vet ikke med din dell, men i registeret på dell 9300 er det en drøss med ting som kan slåes av og på som har med lyden og gjøre. bl.a. "DisableMicFromPlayback". man forandrer verdien fra 01 til 00.