Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

cd rommen funker ikke


Anbefalte innlegg

Hei cd-rommen min funker ikke. Før kunne jeg spille av vanlige cd(er) og dvd(er) nå funker ingen av delene. Jeg lurer på om det er driverne som ikke fungerer. Men jeg klarer ikke å finne driverne på nette. Hvis noen kan finne driverne til meg slik at jeg kan laste de ned villedet vært fint. Det eneste jeg vet om cd-rommen er at på enhetsbehandlignen står det:HL-DT-ST DVD-ROM GDR8162B.... Jeg regner med at dette er navne på cd-rommen. Håper noen kan hjelpe meg med å finne en sider der jeg kan laste ned driverne. Har slitt med dette probleme lenge nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei cd-rommen min funker ikke. Før kunne jeg spille av vanlige cd(er) og dvd(er) nå funker ingen av delene. Jeg lurer på om det er driverne som ikke fungerer. Men jeg klarer ikke å finne driverne på nette. Hvis noen kan finne driverne til meg slik at jeg kan laste de ned villedet vært fint. Det eneste jeg vet om cd-rommen er at på enhetsbehandlignen står det:HL-DT-ST DVD-ROM GDR8162B.... Jeg regner med at dette  er navne på cd-rommen. Håper noen kan hjelpe meg med å finne en sider der jeg kan laste ned driverne. Har slitt med dette probleme lenge nå.

5338310[/snapback]

 

 

Du trenger da ikke drivere til cd-rom? :no::hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...