Gå til innhold

cs 1.5 ufrivillig speedhack


Anbefalte innlegg

For ikke lenge siden oppgraderte jeg pc'n med bl.a nytt hovedkort med innebygd nettverkskort. Hovedkortet heter DFI LANPARTY UT nF4 SLI-D og nettverkskortet heter Vitesse VSC8201 Gigabit Phy and Marvell 88E8001 Gigabit PCI . Jeg skriver hva nettverkskortet heter fordi jeg tror det kanskje er det som har skylden...

 

Problemet med dette er at når jeg spiller CS 1.5 går alt sykt fort, selv om det er over LAN... andre folk som spiller med andre pcer har ikke noe problem (bortsett fra at de ser at jeg suser rundt som er rakett). Dette skjer også i NFS U2, men i enkelte andre spill blir jeg automatisk kastet ut fra serveren etter ca 30sec.

 

Jeg vet det ikke har noe med firewall å gjøre for den har jeg ofte skrudd av når jeg spiller over et lokalt nettverk.

 

Spill som CS: Source, Age Of empire og Call Of Duty funker kjempe fint :hmm:

 

Er det noen her som vet om noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

vel...dette skjedde når jeg skulle prøve RUNE på lan, men det hakket mer eller...først løp jeg kjempe fort også stoppet jeg helt opp og alle andre kunne hoppe på meg og kappe av div. kroppsdeler.

 

Jeg prøvde å restarte spillet et par ganger og det virket ikke så ventet jeg i fem min. eller noe og prøvde igjen så virket det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer siden jeg ikke har noe dobbel kjerne prosessor.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
vel...dette skjedde når jeg skulle prøve RUNE på lan, men det hakket mer eller...først løp jeg kjempe fort også stoppet jeg helt opp og alle andre kunne hoppe på meg og kappe av div. kroppsdeler.

 

Jeg prøvde å restarte spillet et par ganger og det virket ikke så ventet jeg i fem min. eller noe og prøvde igjen så virket det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer siden jeg ikke har noe dobbel kjerne prosessor.

6825273[/snapback]

Du la vel ikke merke til at denne posten var over et år gammel?

Lenke til kommentar
vel...dette skjedde når jeg skulle prøve RUNE på lan, men det hakket mer eller...først løp jeg kjempe fort også stoppet jeg helt opp og alle andre kunne hoppe på meg og kappe av div. kroppsdeler.

 

Jeg prøvde å restarte spillet et par ganger og det virket ikke så ventet jeg i fem min. eller noe og prøvde igjen så virket det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer siden jeg ikke har noe dobbel kjerne prosessor.

6825273[/snapback]

Du la vel ikke merke til at denne posten var over et år gammel?

6825614[/snapback]

 

Du mener vel under et år? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
vel...dette skjedde når jeg skulle prøve RUNE på lan, men det hakket mer eller...først løp jeg kjempe fort også stoppet jeg helt opp og alle andre kunne hoppe på meg og kappe av div. kroppsdeler.

 

Jeg prøvde å restarte spillet et par ganger og det virket ikke så ventet jeg i fem min. eller noe og prøvde igjen så virket det, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer siden jeg ikke har noe dobbel kjerne prosessor.

6825273[/snapback]

Du la vel ikke merke til at denne posten var over et år gammel?

6825614[/snapback]

 

Du mener vel under et år? :wee:

6825778[/snapback]

OK, da :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...