Gå til innhold

Spm til WoW fra en nybegynner


Anbefalte innlegg

Ikke bli fristet til å velge shammy, selv om mange (utenom her) sier de er overpowerd. De er ikke så bra som folk sier, sikkert artige å spille da.

Mage er alltid artig å spille og du går skjeldent lei.

 

Når man prøver å ganke mages som har 70 % HP og 20 % mana opplever jeg ofte at de klarer å wtfpwne meg. Er rogue...

Rogue: Cheap Shot, Sinister strike

Mage: Blink

Rogue: Sprint, følger etter

Mage: Frost Nova når roguen kommer inntil og går litt vekk

Rogue: Vanish

Mage: Arcane Explotion (Rouge ute av stealth), Molyporph før roguen kommer inntil, gå litt unna, Frost Bolt (1400 critt) , Frost Bolt (600), Frost Bolt (1200 critt), CoC (1000 critt)

Rogue: You are dead, Release spirit, NOOOOOO!!  :hmm:

 

Har ikke crippling poison når jeg grinder BTW.

5342312[/snapback]

 

 

men hallo da :) ser jeg en mage som jeg vil ta stikker jeg bak et tre og legger på crippling poison og mind numbing poison på de 2 daggerne mine

 

så premeditation(2 combopoints)

 

ambush(2 combopoints)

 

og bruker de 4 pointsa på eviscerate og der er magen sannsynlig død før han rekker å reagere vis ikke så kommer han ikke langt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men hallo da :) ser jeg en mage som jeg vil ta stikker jeg bak et tre og legger på crippling poison og mind numbing poison på de 2 daggerne mine

 

så premeditation(2 combopoints)

 

ambush(2 combopoints)

 

og bruker de 4 pointsa på eviscerate og der er magen sannsynlig død før han rekker å reagere vis ikke så kommer han ikke langt

5347230[/snapback]

 

75% sjanse for 4cp, ikke garantert. Ambush + 3cp Eviscerate skal dog vanligvis holde til en mage.

 

Men, dette funker ikke for alle. Treig mainhand (sverd/mace) og kjapp offhand + cookie-cutter talents (combat/assassination) er ganske utbredt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...