Jump to content
Sign in to follow this  
Johnx

ABC og BitTorrent samtidlig?

Recommended Posts

Kan man bruke disse programmene samtidlig, altså laste ned feks. en fil på hvert program samtidlig?

Lurer også på om de kan bruke samme port feks. 6881?

Når man forwarder porter bør man åpne 6881-6881 eller 6881-6882?

Ser egentlig ikke noe vits i det men burde være fullt mulig. NB ! Mange isper har sperret de nevnte portene, burde kanskje vurdere å bytte til noen andre ?

Selv bruker jeg kun Azureus som bruker java. går som hakka møkk det. Har selv testet flere bit torrent klienter og dette er den som passer meg best

EDIT: som Ole-p sier må huske å konfigurere programmene til hver sine porter

:tease:

Edited by Skeetzoid

Tester ut forskjellige program, så det er kjekt å se hvem som er raskest, og hvor jeg oppnår best fart.

Bruker Azureus torrents, er det samme program som ABC?

Trodde det var sånn Kazaa(2P2) program jeg:s

Skal prøve port 49158 nå.

Edited by Johnx

Ja, begge er torrent programmer som bruker de samme .torrent filene. Jeg ser egentlig ikke vitsen i å bruke 2 forskjellige programmer som gjør det samme samtidlig :hrm:

Selv bruker jeg Azureus, men den er kjent for å ta litt mere ressurser enn de andre klientene siden denne er kodet it java.

mvh

Kenneth

Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser.

Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser.

5335463[/snapback]

Har selv brukt BitComet, det er vel den som har virket best for meg. Må vel legge til at maskinen som henter ned for meg er urgammel, så azureus er utelukket. Flere steder nå er virker det som at BitComet er bannet, så jeg har gått over til å bruke µTorrent

5335463[/snapback]

Har selv brukt BitComet, det er vel den som har virket best for meg. Må vel legge til at maskinen som henter ned for meg er urgammel, så azureus er utelukket. Flere steder nå er virker det som at BitComet er bannet, så jeg har gått over til å bruke µTorrent

5335924[/snapback]

Jepp! Bruker bare et bittorent program jeg, og det er BitComet...