BigJackW Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Har lenge lurt på dette: Hvor mange ganger kan man formatere en harddisk?
icer Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Tror nok du skal klare å bli bra lei før disken blir det
BigJackW Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Skrevet 25. desember 2005 Stupide naboen min sier at det bare er 13 gang :S
finfyr Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Er kanskje flere som er stupide ettersom de måtte spørre her for å være 100% sikker?
icer Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Er kanskje flere som er stupide ettersom de måtte spørre her for å være 100% sikker? 5335005[/snapback] Nei hvorfor det? Er jo et greit spørsmål da...
BigJackW Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Skrevet 25. desember 2005 Jeg måtte jo spørre, fordi jeg vil være sikker ^o)
icer Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 (endret) Er kanskje flere som er stupide ettersom de måtte spørre her for å være 100% sikker? 5335005[/snapback] Hva ville du gjort om du hadde en atombombe som du skulle desarmere, bomben ble desarmert om du kuttet en ledning Du hadde en gul og en blå ledning, men du visste ikke hvilket som skulle kuttes På den gule ledningen stod det "desarmeres om kuttes" Den blå var ikke merket... Du vet ikke om den faktisk desarmeres om du kutter den gule eller ikke Det står en datamaskin ved siden av deg med "OK-forumet oppe" du har sjansen til å spørre her om hvilken ledning som gjør hva og du får 99% sikkert svar og får du svar er det rett svar... Spør du eller tar du sjansen og klipper en av ledningene. Det er ingen skam i å spør... Sålenge du ikke sitter med en dame og lurer på hvilket hull du skal putte'n i... Endret 25. desember 2005 av icer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå