Jump to content
Sign in to follow this  
phax

iPod nano holder til bilen?

Recommended Posts

hei, fikk meg fm sender til jul så da skulle jeg gjerne hatt en holder til nano'n så den slipper ligge løst i bilen. noen som vet om noen? :) fant ikke noe på apple.no

kjøpe deg en docking stasjon, med billader.

så bare setter du borrelås med lim på baksiden, så docking stasjonen, og fester den på dashbordet;)

hei, fikk meg fm sender til jul så da skulle jeg gjerne hatt en holder til nano'n så den slipper ligge løst i bilen. noen som vet om noen? :) fant ikke noe på apple.no

5334153[/snapback]

Morsomt dette! Jeg leste ikke dette innlegget før i dag, for jeg trodde at det inneholdt et budskap om at iPod nano holder til bilen, altså at iPod nano er godt nok i en bil.

Men det som menes er jo: iPod nano-holder til bilen (med bindestrek).

Slik kan altså en skrivefeil endre betydningen radikalt!

:)

Jan

hehe, ja kanskje ikke den beste formuleringen nei. :wee:

dette med docking stasjon var jo ikke så veldig dumt egentlig, men så er det jo det at fm senderen allerede tar opp sigarett tenneren så lading blir det ikke uansett. men pytt pytt, er jo så bra batteri at det gjør ikke så mye.

skulle bare fått festa den på en måte så jeg kan styre sangene uten og måtte fomle i mørket etter spilleren hver gang.