Kjobben Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 (endret) Noen som har noen bilder eller historier ifra noen Exploits dere har vært offer for i WoW? Jeg har et bilde fra når jeg var i Caverns of Time: Caverns of Time Egentlig kan man ikke komme inn der, siden den er lukket med en STOR dør og en STOR lvl ? dragonkin boss står og passer på. Men jeg tok en lur vei og kom meg inn. Har også laget en film om Caverns of Time + litt av Old Ironforge: WoW Exploration! By Kjobben Har også laget en liten film om en Julebug, som bare må ses! : Christmas Bug! By Kjobben Så nå vil jeg høre noen av deres historier... Endret 24. desember 2005 av Kjobben
Tryllekunst Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 exploits er gøy. hoppet en gang ned i under city ved å klatre på fjellet like ved. ligger en film av en gnom som har gjort det samme på warcraftmovies.
Kjobben Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Kult! Jeg synes også exploit's er rått! Teit at Blizzard skal nerfe Wallclimbing!
Sponis Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Dragen utenfor CoT er lvl 61 vist jeg husker riktig, og det er ikke akkurat en ukjent exploit.
Ickz Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 jeg har også vært i CoT og old IF, d er en 61 elite drage utenfor CoT + en lvl ?? drage
Kjobben Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 (endret) kk! Men det er jo kult å være inne der, men er så rart at viss man snur seg på en spesiel måte så står du i løse luften, akkurat som på det bildet. Men er det noen som har merket at hvis man er død og går rundt som ghost inne i Cavern's of Time, så kan du se alt sammen, uten at du står i løse luften! Men hva synes dere om den Christmas Bug filmen min da? Endret 24. desember 2005 av Kjobben
.dat Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Men hva synes dere om den Christmas Bug filmen min da? Bra den
John Keats Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Geniale filmer =) særlig det med snøballene
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Faar ikke downloadet, kan noen fortelle meg hva han gjoer paa den snoeball filmen?
Gamlemor Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg prøvde å komme meg inn i old if i sommerferien, men da gikk det ikke lenger, har de gjort det mulig igjen ?
John Keats Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Hva heter den første sangen i exploit-filmen?
Kjobben Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Sangen heter "Vampire Heart" med HIM. Jeg vet ikke helt om de har gjort det mulig igjen osv. siden jeg bare har hatt spillet et par-tre måneder, men de må sikkert ha gjort noe sånn at det er mulig igjen.
John Keats Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 det de fiksa var at man kunne corpsejumpe igjennom før mens det kan man ikke nå lenger. derimot er det mulig of bli enten sheepet eller feara gjennom det meste av vegger som er sperret, for eksempel kan man bli feara gjennom instance-portaler slik at du kan gå inne i instancet uten mobs. funker med zul'gurub og zul'farrak i allefall.
jonasdaman Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 det de fiksa var at man kunne corpsejumpe igjennom før mens det kan man ikke nå lenger. derimot er det mulig of bli enten sheepet eller feara gjennom det meste av vegger som er sperret, for eksempel kan man bli feara gjennom instance-portaler slik at du kan gå inne i instancet uten mobs. funker med zul'gurub og zul'farrak i allefall. 5333679[/snapback] Funker is SM også.. men det er bare en murvegg der da. Mind control funker også fint sånn
Gamlemor Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 det de fiksa var at man kunne corpsejumpe igjennom før mens det kan man ikke nå lenger. derimot er det mulig of bli enten sheepet eller feara gjennom det meste av vegger som er sperret, for eksempel kan man bli feara gjennom instance-portaler slik at du kan gå inne i instancet uten mobs. funker med zul'gurub og zul'farrak i allefall. 5333679[/snapback] Takk
andiss Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Noen som har en genial exploit om å bli exalted med AB ?
chokke Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 l alliance vinne? Glem det, er visst umulig selv med exploit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå