Gå til innhold

Exploits i WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har noen bilder eller historier ifra noen Exploits dere har vært offer for i WoW?

Jeg har et bilde fra når jeg var i Caverns of Time:

Caverns of Time

Egentlig kan man ikke komme inn der, siden den er lukket med en STOR dør og en STOR lvl ? dragonkin boss står og passer på. Men jeg tok en lur vei og kom meg inn.

Har også laget en film om Caverns of Time + litt av Old Ironforge:

WoW Exploration! By Kjobben

Har også laget en liten film om en Julebug, som bare må ses! :p:

Christmas Bug! By Kjobben

Så nå vil jeg høre noen av deres historier... :D

Endret av Kjobben
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kk! Men det er jo kult å være inne der, men er så rart at viss man snur seg på en spesiel måte så står du i løse luften, akkurat som på det bildet. Men er det noen som har merket at hvis man er død og går rundt som ghost inne i Cavern's of Time, så kan du se alt sammen, uten at du står i løse luften! :D

Men hva synes dere om den Christmas Bug filmen min da? :D

Endret av Kjobben
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Faar ikke downloadet, kan noen fortelle meg hva han gjoer paa den snoeball filmen?

Skrevet

Sangen heter "Vampire Heart" med HIM.

Jeg vet ikke helt om de har gjort det mulig igjen osv. siden jeg bare har hatt spillet et par-tre måneder, men de må sikkert ha gjort noe sånn at det er mulig igjen. :cool:

Skrevet

det de fiksa var at man kunne corpsejumpe igjennom før mens det kan man ikke nå lenger. derimot er det mulig of bli enten sheepet eller feara gjennom det meste av vegger som er sperret, for eksempel kan man bli feara gjennom instance-portaler slik at du kan gå inne i instancet uten mobs. funker med zul'gurub og zul'farrak i allefall.

Skrevet
det de fiksa var at man kunne corpsejumpe igjennom før mens det kan man ikke nå lenger. derimot er det mulig of bli enten sheepet eller feara gjennom det meste av vegger som er sperret, for eksempel kan man bli feara gjennom instance-portaler slik at du kan gå inne i instancet uten mobs. funker med zul'gurub og zul'farrak i allefall.

5333679[/snapback]

Funker is SM også.. men det er bare en murvegg der da.

Mind control funker også fint sånn

Skrevet

5333679[/snapback]

Takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...