Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurte engang på om jeg skulle kjøpe catch.. men er den bra?

7729716[/snapback]

Smaker OK, men er svak, utrolig svak. Ikke for å klage, men vær så snill å ikke dobbeltpost :)

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke catch, liker den menthol smaken egentlig, men tror catch lakris er bedre, kan prøve den, hvis du leiter etter effekt i cathc skl du leite lenge, for å si det sånn.

Vet ikke hvem du tenker på, men kan det være probe eller kronan?

Endret av prellmaster3000
Skrevet

Vi skulle ha fått Hylo til å oppdatere forsiden på denne tråden, slik at vi slapp så mange spørsmål om Prince, Catch, Tranbær etc. er god. Kan sikkert slenge opp et par anmeldelser vis Hylo oppdaterer forsiden.

Skrevet
Vi skulle ha fått Hylo til å oppdatere forsiden på denne tråden, slik at vi slapp så mange spørsmål om Prince, Catch, Tranbær etc. er god. Kan sikkert slenge opp et par anmeldelser vis Hylo oppdaterer forsiden.

7729784[/snapback]

Ja. Slettest ikke en dum idé. Er jo et par anmeldelser noen sider bak i tråden. Jeg har jo skrevet to stk til og med. Så bør få oppdatert litt, ja. Er og veldig dårlig "utvalg" av snus der, har jo kommet en god del flere merker enn de som er på forsiden nå.

Skrevet

Ja de som har laga kan gjøre det. :) Jeg kan mekke en til Prince og Lucky Strike utover kvelden.

Snus-Brus: Ettan ? Bestebake snusen etter min mening btw.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...