Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Merker dere noen forksjell fra skruf sterk og vanlig ? Syntes det er samme smak jeg :s

6703327[/snapback]

Den er sterkere og gir mer effekt, smaken er det samme som jeg husker :hmm:

6703364[/snapback]

Merker ikke noen forskjel i effekt en gang omtrent, men nå er jo jeg anti-skruf...

:love: General

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skruf sterk gir litt mer efekt enn både vanelig skruf og general..

6706458[/snapback]

Jeg kjenner ikke den ekstra effekten i det heletatt, det er kun Strongcut jeg kjenner noe mer effekt av.

Skrevet

6706458[/snapback]

Jeg kjenner ikke den ekstra effekten i det heletatt, det er kun Strongcut jeg kjenner noe mer effekt av.

6706645[/snapback]

Har jeg aldri smakt faktisk.. :hrm:

Skrevet

6706458[/snapback]

6706645[/snapback]

Har jeg aldri smakt faktisk.. :hrm:

6706752[/snapback]

Det må du seriøst, jeg holdt meg en hel dag uten en pris, å dagen etter bakte jeg en stor strongcut-pris, hadde problemer med å gå ned en trapp. :D

Skrevet (endret)
om jeg bestiler 5 bokser snus fra nettet! går det da i tollen ?  det er jo 5 boksr som er kvoten!

6707272[/snapback]

Når du bestiller over nett mener jeg at tollen gir snusen den samme prisen på hva som er veiledende i Norge, uansett hvor mange bokser det er.

Men noen andre må si hva som virkelig er riktig, men jeg mener dette er sant, så du burde vente med å bestille før noen sier hva som er riktig.

Edit: Les igjennom denne tråden på et annet forum, så ser det ut som at jeg hadde rett.

Endret av Bertelsen
Skrevet

hmmm om jeg da bestiller snus som ikke finnes i norge. :p

men haster ikke. dama kjøpte med 20 stk general fra sverige i dag :D lever en stund jeg da :)

Skrevet

Søt dame du har da. :)

Men jeg sier det igjen..

Knox løs! Skruf sa de introduserte en billig kvalitetssnus. Jeg trodde dem ikke.

Men den er virkelig bra! Det er akkurat som Skruf, i en litt mindre fancy boks!

Skrevet

Ny boks general i morra tenker jeg, uff, blir skjeldent lite snus på meg, har egentlig bare råd til en boks i uka.. men hender at je får kjøpt meg fler, om je kjøper av noen andre elns..

Får 1 boks i uka blir alt for lite, snuser 1 boks fra alt fra 4 timer, til 2 dager..

Skrevet
Ny boks general i morra tenker jeg, uff, blir skjeldent lite snus på meg, har egentlig bare råd til en boks i uka.. men hender at je får kjøpt meg fler, om je kjøper av noen andre elns..

Får 1 boks i uka blir alt for lite, snuser 1 boks fra alt fra 4 timer, til 2 dager..

6708978[/snapback]

20 nye bokser general i morra tenker jeg. (måtte bare) :p

Skrevet

6708978[/snapback]

20 nye bokser general i morra tenker jeg. (måtte bare) :p

6708994[/snapback]

Hehe, misunne den der..

Har nesten aldri penger, og er nesten aldri i sverige.. :no:

Skrevet
Til alle dere som har gått på den skremmsel propagandaen, som man finner når man googler snus. F.eks. http://www.ung.no/art/?id=972

Ta å les tilleggskommentarene fra brukerne litt lenger ned på siden ;)

6704839[/snapback]

Det eneste som er sant er vel det at snus funker som lut på tannkjøttet ;) Er det noen av dere som har mistet den strengen under leppa? Noen som har fått dårligere tenner eller "mistet" mye tannkjøtt?

Skrevet

skal til sverige om noen dager ;) noen som hvet hva det koster for en rull med knox løs?

takker for alle svar.

:)

Skrevet

Det eneste som er sant er vel det at snus funker som lut på tannkjøttet ;)  Er det noen av dere som har mistet den strengen under leppa? Noen som har fått dårligere tenner eller "mistet" mye tannkjøtt?

6710479[/snapback]

Nei.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...