Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså sånn seriøst... når alle tok den første prisen var det vell for at det var ''kult'' :cool: ...... men etterhvert; ''åja, dette smakte jo himla godt'' :love: ....

men tviler på at noen normale folk snuser fast fordi de synes der er så himla kult :hmm:

Skrevet

Var det jeg mente, danijo. Er jo ikke noe gale, første gang er det fordi det er "kult". Men jeg vet om mange som snuser, som ikke liker det, men de gjør det fordi det er så kult med snusleppe ;P DET er teit

Skrevet (endret)

ja det ER teit, ler av det....

det er vel forresten få som se KUL ut me snusleppe? :hmm: ser jo mest dumt ut

Endret av danijo
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg er ganske kul med snusleppe :cool: Det mente i hvertfall eks-en.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Kjøleskap er best. Blir fort litt kaldt i fryseren.

Skrevet

Idag har jeg ikke snust.

Det skal faen meg aldri gjenta seg. Jeg føler et så stort sug etter nikotin at jeg har spist gress for å lindre det. I morra skal jeg faen meg rett på kiosken og kjøpe snus. :D

Skrevet
snust damesnus til nå :p må lære emg og bake nå etter kameraten kjøpte "feil" i sverige :p noen som vill legge inn en guide på dette? :D

6403643[/snapback]

Se på førstesida da

Skrevet
snust damesnus til nå :p må lære emg og bake nå etter kameraten kjøpte "feil" i sverige :p noen som vill legge inn en guide på dette? :D

6403643[/snapback]

Hva er damesnus egentlig? Noen som sa det kom i rosa boks, men har aldri sett det. Og hva skal egentlig forskjellen på mannlig og kvinnelig snus være?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...