Gå til innhold

"All Users" konfigurering i WinXP

Clupus

Anbefalte innlegg

Me har ein del maskinar som køyrer WinXP, det er mange forskjellige personar som skal benytta desse maskinane.. Problemet vårt er at når me har konfigurert ein maskin til å ha rett skrivaropsett++ og "Ola" loggar inn, vil han ikkje få skriverane installert. Dvs. han må installere skriverane (noko han ikkje får til, ergo eg må gjera det :smile:)

Det eg er ute etter, er ein måte å få installert skriverane på ein maskin, slik at uansett kven som loggar på seinare skal han få tilgang til desse skriverane!

Ein annan ting som er litt av det same er at når "Ola" er logga inn på ein maskin og går tidleg heim, kjem "Per" seint på jobb.. "Per" vil då bruke same maskin som "Ola", men "Ola" har ikkje logga ut av maskina. Maskina har nå stått så lenge ubrukt at den har gått i "kvilemodus" og er blitt låst.. dvs. "Per" kjem seg ikkje inn på maskina.

Om nokon har ein lettvint måte å ordne dette problemet på set eg stor pris på det!

OBS! Dei _må_ logga på maskinane pga. at dei skal få tilgang til heimeområda sine..

På forhånd takk for alle svar!

header_a.jpg

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-09-06 09:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med skriveren kan jeg ikke sjekke her.

Men, med tanke på å kunne flere brukere i WinXP, så finnes det en mulighet for å velge "Fast user switching" (tror jeg det heter), du finner valget under "Users and password" i Control Panel.

Så må du lære brukerne på maskinen din at ikke låse maskinen men at de klikker på "Start - Shutdown - Switch user", da er maskinen låst, men de andre brukerne kan likevel logge seg på. Så kan man "switche" brukere om hverandre.

Dette krever en god maskin hvis det kjøres mye programvare. Spesielt mye RAM er vel hovedpoenget.

Håper dette hjelper noe.

Når det gjelder skriveren så trodde jeg at den ble tilgjenglig for alle hvis administrator innstallerer den på maskinen. Har du prøvd det?

Lenke til kommentar

Tja, veit ikkje om "Fast user switching" vil hjelpe så mykje..

Problemet er ikkje pålogginga, men instillingane i profilen deiras (skriverar, straumsparingsinstillingar o.l.)

Ja, eg og trudde at alt det administrator installerte ville bli tilgjenelig for alle andre, men det blir vist ikkje det :smile:

Takk for forslaget uansett!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-06 09:52, DoMind skrev:

Me har ein del maskinar som køyrer WinXP, det er mange forskjellige personar som skal benytta desse maskinane.. Problemet vårt er at når me har konfigurert ein maskin til å ha rett skrivaropsett++ og "Ola" loggar inn, vil han ikkje få skriverane installert. Dvs. han må installere skriverane (noko han ikkje får til, ergo eg må gjera det :smile:)

Det eg er ute etter, er ein måte å få installert skriverane på ein maskin, slik at uansett kven som loggar på seinare skal han få tilgang til desse skriverane!

Ein annan ting som er litt av det same er at når "Ola" er logga inn på ein maskin og går tidleg heim, kjem "Per" seint på jobb.. "Per" vil då bruke same maskin som "Ola", men "Ola" har ikkje logga ut av maskina. Maskina har nå stått så lenge ubrukt at den har gått i "kvilemodus" og er blitt låst.. dvs. "Per" kjem seg ikkje inn på maskina.

Om nokon har ein lettvint måte å ordne dette problemet på set eg stor pris på det!

OBS! Dei _må_ logga på maskinane pga. at dei skal få tilgang til heimeområda sine..

Hm, når du sier at de må logge seg på for å få tilgang til et hjemmeområde, så har du en eller annen server der. Åssen server da? Både med W2000 og Novell (og Linux) kan man konfigurere alle ting man vil på serveren, slik at innstillinger blir spredd ut til brukerene etter hvert som de logger seg på. Du nevner ingenting om hvor de skriverene er tilkoblet, men uansett kan disse deles ut til alle i et domene. Når det gjelder dette med avlogging kan dette også settes på serveren (W2000 Active Directory) at etter så og så lang tid skal brukerene logges ut automatisk. En annen ting man kan gjøre er å fortelle alle brukerene at de _må_ logge seg av når de er ferdige.

Lenke til kommentar

Serveren(ane) er win2k, dei køyrer ikkje active directory..

Jau, me kunne nok ha lagt til desse skriverane i eit logonskript, men det kan me ikkje pga. at ikkje alle skal ha dei same skriverane..

Me kunne også ha lagd eit logonskript som berre desse personane køyrde (men me giddakje det da :grin:, *kommunearbeidar/lærling*)

Skriverane er elles nettverksskriverar som blir "delt ut" av ein Win2k print server, men problemet var å få brukerane til å installera skriverane sjølv..

Meg: "trykk på start, gå til skrivere og telefakser"

Bruker: "start? kor e det?"

Meg: "nede i venstre hjørne på skjermen"

Bruker: "der står det ingenting, men oppe i venstre hjørne står det compaq"

(Litt sett på spissen, men brukerane er lærerar :wink:)

Nuvel.. ved å logge på brukaren "Ola", konfigurere alt, logge på som lokal administrator, kopiere profilen "Ola" til "Default users" gjekk det heilt fint!

Og nå skal me spara penger slik at me har råd til ein pc til kvar lærar :smile: takk Dan!

header_a.jpg

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-09-10 11:13 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...