spøkelset Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg bruker å sortere musikken mine i mapper etter gruppenavn. HVis jeg velger at mappene skal vises som miniatyrbilder, kommer det frem et bilde på noen av mappene, Hvorfor skjer det? jeg har jo ikke lagret noe bilde på datamaskinen Jeg har ikke noe imot at dette skjer da det egntlig er ganske kult, men hvordan klarer jeg å få bilde på alle mappene?
Tordenflesk Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg bruker å sortere musikken mine i mapper etter gruppenavn. HVis jeg velger at mappene skal vises som miniatyrbilder, kommer det frem et bilde på noen av mappene, Hvorfor skjer det? jeg har jo ikke lagret noe bilde på datamaskinen Jeg har ikke noe imot at dette skjer da det egntlig er ganske kult, men hvordan klarer jeg å få bilde på alle mappene? 5328383[/snapback] Det ligger sikkert noen bilder i mappa.
spøkelset Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Jeg bruker å sortere musikken mine i mapper etter gruppenavn. HVis jeg velger at mappene skal vises som miniatyrbilder, kommer det frem et bilde på noen av mappene, Hvorfor skjer det? jeg har jo ikke lagret noe bilde på datamaskinen Jeg har ikke noe imot at dette skjer da det egntlig er ganske kult, men hvordan klarer jeg å få bilde på alle mappene? 5328383[/snapback] Det ligger sikkert noen bilder i mappa. 5328535[/snapback] Nei, det ligger ingen bilder i mappa..
I.A.G. Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Når Windows Media Player finner albuminfo på internett, lagrer den også forsidebildet på coveret til albumet, som vises i miniatyrbildet til mappa i Utforsker. (hvis det var det du mente...)
I.A.G. Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Hvis du vil sette et bilde som miniatyrbilde på en mappe, kan du enten gå inn på egenskaper for mappa, gå på Tilpass og Velg bilde... og så velge bildet du vil ha, eller så kan du lagre bildet i mappa, med navnet "Folder", og så kommer det av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå