Gå til innhold

Må ha meg ny mobil til maks 2000 kr


mellowd

Anbefalte innlegg

Tiden er nå inne for å skaffe meg ny mobil da min trofaste k700i bokstavelig talt er ferdig. :innocent:

 

Jeg har 2000 kr til rådighet og vil helst ha klapp telefon, emn det betyr egentlig ikke så veldig mye.

 

telefonene må ha: MMS, Kamera (må ikke være megapixel) Mp3 er et MØST! også de vanlige tillegsfunksjonene som kalkulator etc.

 

Når det gjelder abo. så vil jeg helst ha Youngtalk, men det meste er vel overkommelig...

 

jeg har sett litt på samsung e730 og nokia 3230, men er ikke sikker på om jeg trenger alle de funksjonene som er å få med i symbian (3230), samtidig som det frister veldig. samtidig som jeg liker designet på e730.

 

begge deisse kan jeg få til rundt 2000 kr.

 

Noen som har noe positivt/negativt å si om disse telefonene? evt. om det er andre telefoner jeg burde ta en titt på? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veel, til den prisen tror jeg E730 blir den beste mp3-mobilen, pluss at den er klapp og ganske stilig :)

 

E730 koster 999,- med youngtalk :)

 

Denne W800i koster 1788,- med youngtalk.

 

Husk at du på E730 ikke har mulighet for å utvide minnet, da, det er jo leit. Til gjengjeld har den jo.. 98MB?

Lenke til kommentar

tror minnet på 96 mb skulle holde, men samtidig har jeg lyst på den nye sony ericsson w550 i elelr hva den nå heter. den "nye" walkmann telefonen. noen som har erfaringer med den?

 

 

Veel, til den prisen tror jeg E730 blir den beste mp3-mobilen, pluss at den er klapp og ganske stilig :)

 

E730 koster 999,- med youngtalk :)

 

Denne W800i koster 1788,- med youngtalk.

 

Husk at du på E730 ikke har mulighet for å utvide minnet, da, det er jo leit. Til gjengjeld har den jo.. 98MB?

5334343[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...