Gå til innhold

Hvilken trådløs mus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet noen av de musene du snakker om - men har vært gjennom endel trådløse muser opp gjennom tiden og dersom du spiller CS så vil jeg anbefale deg en kabel-basert mus.

 

Har ikke testet G7 men har MX1000 liggende og den er fullstendig forferdelig hva spill angår. Man merker det ikke så mye i BF2 fordi der er ikke aim så kritisk som i CS - men dersom du spiller CS i ny og ne så kommer du garantert til å angre deg kjøp av trådløs mus.

Lenke til kommentar
Har ikke testet noen av de musene du snakker om - men har vært gjennom endel trådløse muser opp gjennom tiden og dersom du spiller CS så vil jeg anbefale deg en kabel-basert mus.

 

Har ikke testet G7 men har MX1000 liggende og den er fullstendig forferdelig hva spill angår. Man merker det ikke så mye i BF2 fordi der er ikke aim så kritisk som i CS - men dersom du spiller CS i ny og ne så kommer du garantert til å angre deg kjøp av trådløs mus.

5325939[/snapback]

 

 

Det som er cluet er at jeg ikke får lagt ledningen ordentlig så den henger seg fast osv...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

Jeg har mx610 musa. Den kan jeg trygt anbefale. Fungerer supert. Jeg er spesielt fornøyd med navigeringsknappene for internett som er av myk gummi og en litt bedre flate en tidligere logitech mus jeg har hatt. Har hatt min siden november uten å skifte batteri. (daglig bruk i flere timer)

 

Jeg tenkte på å kjøpe Media musa. Jeg var i 2 expert butikker og testet den. I den ene var venstre musknapp veldig treig. Akkurat som om den hadde hengt seg opp. Jeg tenkte at jeg kanskje var uheldig og gikk i annen butikk. Men der hadde høyre musknapp akkurat samme problem. Dette var for dårlig statistikk til å overse.

Kjøpte mx610 og er veldig fornøyd. (Eneste minus er at "rumpa" er litt mindre enn min mx700 og det gjør det litt vanskeligere å orientere "nord" på musa i spill. Den vrir seg litt lettere rundt for å si det sånn)

Endret av Cocytor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...