Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?

beji

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt ingen som har Tippekamp plingene?? har så utrolig lyst på de, men det går ikke å få de fra norsk-tipping.no. Står bare at jeg ikke har tastet rett kodeord, men det er har jeg

Fint om noen legger de ut her!!

på forhånd TUSEN TAKK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har VG reklame som ringetoner?Eller evt han nordlendingen som var mye før i reklamene(ka du trur) ?

Fixed :)

hehe,jævlig bra.Har du flere med han?
Skrevet
Kan fikse fler, bare si ifra :p
Du kan jo legge ut flere klipp med han hvis du kan?De fleste er jo bra.Evt videoklipp med han også.Har du den lyden til vg som er helt på slutten,den kjenningsmelodien også kanskje?
Skrevet
Du kan jo legge ut flere klipp med han hvis du kan?De fleste er jo bra.Evt videoklipp med han også.Har du den lyden til vg som er helt på slutten,den kjenningsmelodien også kanskje?

Denne du tenkte på? Siste lyd.

Skrevet

Denne du tenkte på? Siste lyd.

Takker.

Skrevet
Enda en låt fra en VG-reklame :)

Tatt herfra:

Høres ut som du har mange kule ringetoner og meldingslyder. Kan du ikke legge ut mye av det du har da? Du klarer ikke å skaffe meg tippekamp "plingene" også vel?? Da hadde jeg vært evig takknemlig!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen her som har jodling som ringetone??

Tenker spesielt på en enkelt "jodle-frase" som ofte brukes på film, langbein som går på ski etc etc..

Noen??

Skrevet (endret)

Jeg leiter etter lyd fra en av Santander reklamene.

Den jeg leiter etter er han som tar helt av når det blir vist noen grafer på lerretet. Er personen på dette bildet som tar av:

Santander Reklame

Håper noen kan hjelpe meg..

Endret av TommyFM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...