Gå til innhold

Windows Live Messenger (Beta)


ZeuZ

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd på emne, da lager eg ett nytt

 

MS har no lansert Windows Live Messenger Beta. Her har dei gått for litt det samme prinsippet som var med G-mail. Du får dele ut invitasjoner.

 

Der skal vere en masse ny funksjonalietet i Live, som f.esk IP telefoni ++

Info link #1

Info link #2

 

Her står da litt om programmet og funksjonalitett etc, men lurte på om noen her hadde fått invitasjon til å vere betatester. Dette til tross for at Norge ikkje står som ett land der det vil bli tilbudt som betatesting. For har DU, så vil EG gjerne ha en invite ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men da kan vel du bare be kompisen din legge meg til invite då.. ;) hehe..

 

Det virka vertfall som dei har gjort ein del med den. Nytt design og funksjoner. Tror den kommer til å bli knall. Når det gjelder eBay, så er eg ikkje so intressert i å teste den :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har prøvd med en downgrader patch, virker men et irriterende vindu.

Tar gjerne imot en invite :)

5324236[/snapback]

 

Syns hele Windows Live Messenger var et par steg tilbake i forhold til versjon 7.5. Hvorfor kan jeg ikke se hvem som er Busy, Away, Idle, Out to Lunch osv uten å måtte holde musen over navnet?!?!? Hvorfor kan jeg ikke se det miniatyrikonet av brukerne uten å også måtte holde musen over (eller å måtte ha gigantisk størrelse på listen og dermed må jeg scrolle meg ihjel).

 

Er det noen innstillinger for dette? Hvis ikke er det avinstallering på gang. Dette var elendige saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...