jsta 0 Report post Posted December 22, 2005 Jeg har flere PC'er i huset, og når latskapen tar overhånd er det greit å bruke Remote Desktop. Spesielt greit er det på serveren som jeg har stablet unna.... Jeg har fått et problem; Etter at jeg reinstallerte norsk XP-versjon, får jeg en melding om at det er "begrensninger på kontoen" der jeg skal logge på. Noen som vet om det er noe jeg skal hake av.... Quote Share this post Link to post
jsta 0 Report post Posted December 25, 2005 Virkelig ingen som vet dette? Håper fortsatt.... Quote Share this post Link to post
kjetilkl 1506 Report post Posted December 25, 2005 Det meste av dette styrer du ved å ta properties på min datamaskin og velge eksternt fanen .. med mindre den er i et domene... Quote Share this post Link to post
erlend_oyen 0 Report post Posted December 26, 2005 Er det noe fremgang her? Hvilken konto er det du forsøker og logge inn med? Har du satt passord på brukeren som du skla logge på med? Quote Share this post Link to post
jsta 0 Report post Posted March 10, 2006 Jepp. Ordnet seg når jeg etablerte samme passord på alle maskiner. Takk for god hjelp. Quote Share this post Link to post