Gå til innhold

BF2 på 3G.


Anbefalte innlegg

Noen som vet om UMTS (64 kbps/ 384 kbps) er tilstrekkelig for BF2? :)

Dessuten sier Telenor at du kan få opptil disse hastighetene. Betyr det at det er en teoretisk hastighet forutsatt at resten av Norge dro på ferie til utlandet?

 

Når skal teknologien komme dit at vi kan spille når og hvor det passer oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg testet noe lignende her tidligere. Jeg brukte min Nokia 6230i og koblet opp pcen over EDGE. Den målte hastigheten (IT-avisen speedometer) var da ca 100kb/s. BF2 gikk svært dårlig, og jeg kunne bare drømme om å spille.

 

Jeg har imidlertid mer tro på 3G-systemet som du er inne på. Om det er spillbart nå tror jeg ikke, men om noen år vil vi nok kunne spille BF2 over mobilen :dribble:

Lenke til kommentar
Hei! Jeg testet noe lignende her tidligere. Jeg brukte min Nokia 6230i og koblet opp pcen over EDGE. Den målte hastigheten (IT-avisen speedometer) var da ca 100kb/s. BF2 gikk svært dårlig, og jeg kunne bare drømme om å spille.

 

Jeg har imidlertid mer tro på 3G-systemet som du er inne på. Om det er spillbart nå tror jeg ikke, men om noen år vil vi nok kunne spille BF2 over mobilen  :dribble:

5351514[/snapback]

 

Det var ille. Men når det endelig blir mulig å spille via mobil, skal jeg utvikle flyskrekk. Tenk på alle timene man kan spille i fred på toget. :thumbup:

Lenke til kommentar

nja jeg har en kompiss med isdn(stakkars vet) og de kan ikke få bredbånd, men nå var det noe snakk om at de kunne få det med 3g, og de sa det skulle være raskere enn isdn(128kb/s) men jeg har ikke satt meg inn i det, men ville da tro at du får hvertfall 129kb/s i følge dem :p og bakpå bf2 står det at du må ha minst 128kbs... :p

men somsagt ikke sikker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...