Choo Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hei Jeg har et problem med at maskinen låser seg helt og jeg må restarte. Dette skjer bare i WoW aldri ellers når jeg spiller andre spill, kjører andre krevende programmer eller ser/hører på media filer. Bare med WoW så jeg lurte på om noen andre av dere har erfaringer med det samme problemet? Det begynte først for en stund siden, og jeg har spillt siden release (og i beta) uten at det har skjedd, men nå opplever jeg det en 8-12 ganger iløpet av dagen og det går utover spillegleden. Så om noen har forslag til hva som er galt eller har egne erfaringer med det vær så vennlig og la meg få høre! MvH André. PS: Her er PC'e speccsa mine: Intel Pentium 2.8ghz. TwinMOS 1024 RAM (333) Nvidia Geforce 5900 128MB (eller 5700? Husker ikke hvilket nummer=P ) Western Digital 80Gb HD. Intel P4PE Hovedkort (Ikke delux version) Har ca nyeste drivere til det meste av komponentene og nyeste BIOS til HK.
anono1123 Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Samme har begynt her, men bare ikke like ofte. 1 gang per dag, ca. Plagsomt som bare grussebuss!
Choo Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Og dere har ikke funnet noe løsning på det? Jeg kontaktet WoW tech support for en stund siden jeg fikk bare høre at det var windowsen min som gjorde det og at de anbefalte meg å reinstallere WoW..
Peep Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Og dere har ikke funnet noe løsning på det? Jeg kontaktet WoW tech support for en stund siden jeg fikk bare høre at det var windowsen min som gjorde det og at de anbefalte meg å reinstallere WoW.. 5323623[/snapback] Merkelig,jeg har reinstallert. Men det funker fortsatt ikke
Thraze Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Og dere har ikke funnet noe løsning på det? Jeg kontaktet WoW tech support for en stund siden jeg fikk bare høre at det var windowsen min som gjorde det og at de anbefalte meg å reinstallere WoW.. 5323623[/snapback] Merkelig,jeg har reinstallert. Men det funker fortsatt ikke 5323975[/snapback] Jeg har omtrent samme problemet nå.. Pc'en restarter seg når jeg går inn i wow. Av og til kan jeg spille i 5sec.. Hva skjer?
Choo Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 ja jeg har reinstallert det et par ganger, formatert osv også, prøvd forskjellige drivere, skiftet litt på hardware men neeeei -.-
N* Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hadde det samme problemet i helga jeg og. På søndag sluttet maskinen å virke den viser bare svart skjerm.
Thulian Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hei Jeg har et problem med at maskinen låser seg helt og jeg må restarte. Dette skjer bare i WoW aldri ellers når jeg spiller andre spill, kjører andre krevende programmer eller ser/hører på media filer. Bare med WoW så jeg lurte på om noen andre av dere har erfaringer med det samme problemet? Det begynte først for en stund siden, og jeg har spillt siden release (og i beta) uten at det har skjedd, men nå opplever jeg det en 8-12 ganger iløpet av dagen og det går utover spillegleden. Så om noen har forslag til hva som er galt eller har egne erfaringer med det vær så vennlig og la meg få høre! MvH André. PS: Her er PC'e speccsa mine: Intel Pentium 2.8ghz. TwinMOS 1024 RAM (333) Nvidia Geforce 5900 128MB (eller 5700? Husker ikke hvilket nummer=P ) Western Digital 80Gb HD. Intel P4PE Hovedkort (Ikke delux version) Har ca nyeste drivere til det meste av komponentene og nyeste BIOS til HK. 5319796[/snapback] Jeg ville ha sjekka ut hvor mange Prosesser som maskina kjører og eventuelt kutte ned litt på de. Driver du og alt+tab ut til windows? Isåfall kan vel dette føre til at WoW blir ekstremt tregt til tider (Iallefall for meg)
Technofan Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Sliter med samme, og har en relativt ny bærbar med passe bra grafikkkort. Det har også for meg fungert bra med wow spilling inntil for noen dager siden. Har nå formatert og reinstallert, men ikke oppdatert windows fullt ut, har fortsatt samme problem. Lurer fælt på hva det kan være. Pc'en fungerer bra til alt annet.
Dux ducis Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Mitt problem er BAD_POOL_HEADER-blåskjerm. Har Googlet litt og det har visst noe med at drivere er i dårlig stand. Blir ny harddisk etter jul, med en helt ren og ny Windows-installasjon. Er jo nesten 2 år siden jeg formaterte sist :/
chokke Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 får diverse restarts i wow, kommer 2 ganger om dagen og til de mest upassende tidspunkt . Skulle kjøpe en auksjon, men neida, restarta og mista den auksjonen . Hendt kun en annen gang i et spill og da var det grisevarmt her.
Choo Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Jeg finner ikke ut noe=/ Testa ca alle komponentene for seg selv og alt funker fint, men alikvel låser det seg, skal prøve en full opprydning både i kabinettet og på harddisken over jul, formatere osv osv å fresh install av absolutt alt. Om noen har slektninger som har "god peil" på data så kan dere godt kontakte de
Andre88no Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) jeg har også hatt problemer med att pcen låser seg i wow hele tiden har hatt det 2 eller 3 ganger før.....det varer kanskje noen dager og så pluttselig fikser deg seg selv over natten begynte å låse seg igjen idag sattser på att alt funker til i morgen Endret 23. desember 2005 av Andre88no
Peep Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 uff. OPP! Noen må se denne tråden å hjelpe oss.
anono1123 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hadde det samme problemet i helga jeg og. På søndag sluttet maskinen å virke den viser bare svart skjerm. 5325911[/snapback] Maksina min har gjort det samme, har aldri skjedd før jeg begynte med WoW. Nå har det skjedd 2 ganger...
N* Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 fikk du den til å virke igjen? min er fortsatt ødelagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå