abene 17 Report post Posted December 21, 2005 Windows Live Messenger på auksjon Har du lyst å prøve den nye lynmeldingstjenesten fra Microsoft, Windows Live Messenger? Microsoft anbefaler brukere å kjøpe prøveversjonen på auksjonsnettstedet eBay. Les artikkelen her Quote Share this post Link to post
zokra 0 Report post Posted December 21, 2005 Kansje jeg bør legge ut mine på qxl? Quote Share this post Link to post
CPurcell 0 Report post Posted December 21, 2005 Kansje jeg bør legge ut mine på qxl? 5318714[/snapback] Det kan du jo prøve på, er nok noen som er interessert. For min del så klarer jeg fint å vente til den endelige versjonen kommer. Hadde betaen vært gratis hadde jeg nok heller ikke lasta den ned. Men men, er jo noen som bare må se og prøve ting før alle andre. Quote Share this post Link to post
Theoneask 94 Report post Posted December 21, 2005 Har no prøvd betaen uten og vere beta tester. Er ikkje so altfor vanskelig og få det til. Quote Share this post Link to post
PHdZ 0 Report post Posted December 21, 2005 Har no prøvd betaen uten og vere beta tester. Er ikkje so altfor vanskelig og få det til. 5319973[/snapback] Du kan laste ned betaen overalt men du må bli innvitert for å kunne loge inn . Quote Share this post Link to post
Tordenflesk 1 Report post Posted December 21, 2005 Du kan laste ned betaen overalt men du må bli innvitert for å kunne loge inn .Sier bare Downgrader jeg, da skulle du klare å google deg fram til en løsning. Quote Share this post Link to post
Theoneask 94 Report post Posted December 21, 2005 Trenge ikkje og bli invitert nei. Bere og skaffe seg Downgrader det. MSNP13Downgrader funker fint. Quote Share this post Link to post
PHdZ 0 Report post Posted December 21, 2005 Trenge ikkje og bli invitert nei.Bere og skaffe seg Downgrader det. MSNP13Downgrader funker fint. 5320011[/snapback] Det var da et kjekt litte program. Quote Share this post Link to post
efikkan 2126 Report post Posted December 21, 2005 Jeg vil aldri betale for beta fra M$. M$ burde heller betalt. Quote Share this post Link to post
PHdZ 0 Report post Posted December 21, 2005 Noen som veit kor man kan laste ned den norske versionen (vist den finst)? Quote Share this post Link to post
Lars :) 0 Report post Posted December 21, 2005 Fikk en gratis invitasjon for programmet, så kjører det uten Downgrader Quote Share this post Link to post
Theoneask 94 Report post Posted December 21, 2005 Noen som veit kor man kan laste ned den norske versionen (vist den finst)? 5320300[/snapback] Trur ikkje det er noken norsk versjon ute for tida.. Er vel lite trulig, dei gjer vel først msn ferdig på engelsk.. Quote Share this post Link to post
PHdZ 0 Report post Posted December 21, 2005 Noen som veit kor man kan laste ned den norske versionen (vist den finst)? 5320300[/snapback] Trur ikkje det er noken norsk versjon ute for tida.. Er vel lite trulig, dei gjer vel først msn ferdig på engelsk.. 5320395[/snapback] Eg fant ein Nederlansk version på ein side men det hjelper vell ikkje masse. Quote Share this post Link to post
Den normale mann 1 Report post Posted December 22, 2005 Er det noen som kan invitere meg?? Quote Share this post Link to post
Zodihax 930 Report post Posted December 23, 2005 Jeg har 0 invitasjoner igjen ;_; Ellers hadde nok jeg selgt dem =\ Quote Share this post Link to post
Theoneask 94 Report post Posted December 23, 2005 Lure på om folk tener penger på dette.. Men uansett når eg logga på windows messenger hadde eg ingen folk i kontakt lista. Eg er ikkje ein invitert brukar, og brukte downgrader. Finst det ein enkel måte og få alle folka tilbake på? Quote Share this post Link to post
Tordenflesk 1 Report post Posted December 23, 2005 (edited) Lure på om folk tener penger på dette..Men uansett når eg logga på windows messenger hadde eg ingen folk i kontakt lista. Eg er ikkje ein invitert brukar, og brukte downgrader. Finst det ein enkel måte og få alle folka tilbake på? Bruk 7.5 da vel. Hvis du vil ha følelsen av å være 1337-b3t4tester kan du jo teste 7.5.0322http://www.mess.be/ Edited December 23, 2005 by Tordenflesk Quote Share this post Link to post
Theoneask 94 Report post Posted December 23, 2005 Yeah, har allerede lastet ned den:) Har ikkje instalert den enda, men kan jo alltids prøve den.. Quote Share this post Link to post