Craftweed Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har en lvl 60 orc warrior med en del epics, i går spurte en fyr jeg ikke engang vet hvem er om jeg ville bytte min warrior mot hans mage...... jeg sa jeg ikke var intresert men han fortsatte å mase. jeg er ikke intrisert i bytte bort min char jeg har brukt god tid på å få en del nice (non mc epics) Noen som ville bytta eller bare /ignore ftw?
bte Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Bytte med folk du nesten ikke kjenner = ignore ftw
holst84 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Om du er ute etter en utfordring i PvP bør du bytte Men jeg ville nok kjørt /ignore ja
Craftweed Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 jeg er ikke mye intrisert i å bytte .. han sa jeg kunne spille med magen hans i Zg . men jeg må si det frister lite i og med at jeg liker min warrior i pvp selv om jeg blir eid av BWL farmende og rank 10+ally . men Warrior FTw imo
mobilfreek Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 hold deg til warrior og spille opp en mage alt til 60 og bytte er heller ikke lov tror jeg
John Keats Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 En fyr spurte om jeg ville bytte roguen min mot hans hunter, men jeg forklarte han bare hyggelig at jeg også hadde en 60 mage og da sa han bare noesånt som "sorry to disturb"
Dʋgɢtung Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg fikk selv en henvendelse på Balnazzar om jeg ville bytte min level 60 paladin mot en level 58 mage. Begge human. Jeg takket pent nei, men personen fortsatte å mase. Jeg tok en /ignore, og siden har jeg (selvsagt) ikke hørt noe mer fra han ^^
jonasdaman Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Fikk spørsmål fra en om jeg vil bytte min rogue mot hans paladin, på en annen server Sa nei og hørte ikke mer fra han.
Choo Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Har også fått spørsmål om å bytte min warrior mot en mage (veldig godt utstyrt vel og merke) og da jeg sa nei sa han bare; hade bra og takk for tiden =)
bandreas Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 kan jo være noen kontrollører som bare sjekker at det ikke skjer noe humbugg på serverne. kan hvertfall være slik med de som ikke maser
Phyx Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Dere bør abslout ikke gøre dette! Om noen andre som dere ikke kjenner spiller med deres char så må de ha bruker navn og passord. Dette får/må man ikke gi fra seg!
PSV Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 haha, jeg ble eid i går... var en som spurte om jeg ville bytte min level 60 paladin (d00rf) mot level 13 priest.. ^^
Nstin Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hehe.. i går så var det en lvl 18 UD rogue som spurte meg på troll huntern min om jeg ville bytte account med han. han sa at han hadde en lvl 59 tauren warrior. Jeg ble jo seff litt interessert da.. siden han kunne jo umulig vite hvilke andre characters jeg hadde. Så han spurte hvilket lvl de høyeste charsa mine var da. Jeg ramsa jo opp: 44 human warrior, 41 human rogue, 41 dwarf paladin, 40 mage, 30 NE priest og 30 Dwarf hunter @ Al'akir. + en 43 orc Shaman på Vashj. Og ganske mange lvl 20s spredd utover mange servere. Da lo han bare å sa at han mente at han ikke syntes det var et fair bytte siden jeg hadde så mange btw: Jonasdaman.. Fet signatur^^ Edit: OT: Å ha en sjuk lillesøster på 2,5 år som griner konstant.. og griner høyt er et sant helvete Endret 21. desember 2005 av Nstin
M@R7!N Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Samme her, fikk spm om jeg ville bytte 60 warrioren min mot en 60 rogue på en eller annen jalla server :S Takket nei, og han forsvant fort med en høflig tone
MoFFaSSa£ Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Har opplevd at en for ville bytte sin 60 human warrior med min gnome warrior som ennu ikke hadde blit 60(var vel rundt 55 på det tidspunket). Han ville bytte fordi han elsket gnome warriors. Jeg pratet med han en stund go sa jeg var interesert bare for å ha det lit gøy med han. Han adda meg til msn ga med hjemaddressen sin i Danmark. Så satt jeg bare i ro uten og gjøre noe en stund. Han fortsatte og maste tilslutt ble han stille. Han so tidligere hadde ståd rett vedsidnav meg sto plutselig vedsiden av en hunter slit at det så ut som om de pratet sammen. Jeg spurte hunteren om han ville bytte acc med han også, og det ville han... Nevnte bare litt til hunteren at han ville bytte acc med meg også. Da flirte hunteren godt til meg og gikk offline nesten samtidig med den andre warrioren. Noe kan ha hendt der
mobilfreek Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 en fyr ville bytte en dritt quipted lvl 60 hunter med nesten allt greengear mot min warrior /giggle.. spamma bare ca.10 messages med: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sjoeoerret Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Noen som vil bytte min level 9 gnome rouge mot noe? ^^ (faktisk en trial acc :o (ja, dette var bare kødd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå