Gå til innhold

Tøffeste ting sagt til en Lærer!


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Hehe, i 9'ende så hadde vi en skikkelig bitchy musikklærer, kvinnelig rundt 50 år;

 

Kamerat: Når har du bursdag?

Lærern'n (med munter stemme): Å den er i oktober den, så hyggelig at du bryr deg!

Kamerat: Har du barberhøvel?

 

Det var vaffal skikkelig morsomt den gangen :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-01 14:41, skrev SirHartge:

Jeg har selv vært lærer vikar, og det er ganske komisk og en blir ganske oppgitt over småungene som skal tøffe seg. Mangel på respekt er helt tulnt, og jeg skjønner ikke hvordan lærerene på ungd skolen holder ut.



 

Klassestyrerne har det ikke så gærli... men vikarene må ha et helvette :grin:

Lenke til kommentar

Okei. Her er en av mine "verste" histoier fra vgs:

 

Dette var i en mattetime og kjerringlæreren preika masse piss, og kom med fornærmende bemerkninger til de fleste i klassen. Sånn 10 minutter før timen var slutt reise jeg meg og gikk opp til henne.

 

Hun så opp på meg med de utstikkende øynene hennes:

 

Hun: Hva vil du

 

Jeg: Du kan **** meg ikke behandle elevene slik du gjør!

 

*Stille pause* (jeg merket 25 elever stirret på meg)

 

Hun: ehhh.

 

Jeg: Hvem i ******* tror du at du er som sier slikt til elevene? Du har **** meg ikke rett til å utgi informasjon om elevene på den måten

 

Hun: Jeg kan **** meg gjør hva jeg vil

 

Jeg: Det kan du **** meg ikke. Jeg skal **** meg se til du får representalier for dette.

 

Hun: Gjør det du (*flir*)

 

Jeg: Ja visst skal jeg gjøre det

 

*enda en klasse stod i døra, så publikumet ble større*

 

Hun: Hvilke karakterer fikk du på eksamen i fjor i matte? (mens folk så på)

 

Jeg: Hvorfor lurer du?

 

Hun: Jo, jeg vil vite det

 

Jeg: Det skal jeg si deg - Ikke kom her å si meg hva jeg skal gjøre di kjerring. Pass den jÆvla kjeften din

 

bla,bla,bla,bla

 

Jeg gikk - anmeldte hendelsen, gikk hjem og var fornøyd med vell utført skoledag.

 

Fikk mye ros etterpå av andre elver :smile:

 

P.S Dette er en slik lærer INGEN tør i si noe til. Alle hater henne!

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-05 19:38, skrev fondus:

(mamma støttet meg
og skjelte også ut læreren
:grin:
)



 

:lol:

 

nerd-light: til gjengjeld er du så en fri fugl; leste et eller annet sted at nerder/geeker/valgfri har oftere og bedre sex (når de først kommer igang)

 

edit:

allyse: fikk du vite hva som skjedde videre? ble hun dømt/bøtelagt/refsa på loven om personopplysninger? (mest sannsynlig har hun ikke engang lov til å skrive ned navnene på elevene i klassen engang :grin: )

 

[ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-11-02 08:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:



-sjanten skrev:-


edit:

allyse: fikk du vite hva som skjedde videre? ble hun dømt/bøtelagt/refsa på loven om personopplysninger? (mest sannsynlig har hun ikke engang lov til å skrive ned navnene på elevene i klassen engang
:grin:
)


 

Begynner å bli en stund siden nå, så om jeg husker korrekt fikk hun grasat refs. Det kom visst fram at "en" lærer på skolen hadde mobbet elever. Tror hun fikk advarsel for hun hverken satt et øyekast eller snakket til meg så lenge jeg gikk på den skolen (selv om jeg gikk i samme matte-klasse (2MX :grin:

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Quote:


SirHartge skrev (2002-11-01 14:41):

Jeg har selv vært lærer vikar, og det er ganske komisk og en blir ganske oppgitt over småungene som skal tøffe seg. Mangel på respekt er helt tulnt, og jeg skjønner ikke hvordan lærerene på ungd skolen holder ut.



En omgang med bank ville sikkert ha hjulpet på noe av holdningen til dagens ungdom?? :lol: Det nytter ikke å bare bruke kjeften på mangen av dem, Du får bare dobbel så mye tilbake.
Lenke til kommentar

ja, og banker du en ungdom kommer hele klasse-trinnet og banker deg, så enburde tenke seg litt om før en begynner å plage en ungdom... :wink:

 

men vi har jo alle vært ungdommer en gang i tiden, så dere vet jo selv hva som må til for at de skal høre..

 

farmora mi var faktisk lærer, og når elevene var frekke/slemme i friminuttet/timene gav hun dem pupp etter en liten stund, mens alle i klassen så på selvfølgerlig... :grin:

skal låve deg at det var siste gang han/hun/de eleven(e) torde å gjøre noe som helst bøll på den skolen... :lol:

 

PS: det er faktisk en SANN historie..! :eek:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-03 13:09, skrev Jannis-15:

ja, og banker du en ungdom kommer hele klasse-trinnet og banker deg, så enburde tenke seg litt om før en begynner å plage en ungdom... :wink:



 

Jeg har banka en et par kødder i gamleklassen min, men aldri fått noe svi pga det, snarere tvert i mot. men så er ikke jeg så upopulær i miljøet som det du kanskje er da :grin:

Lenke til kommentar

Morsomme ting som kan gjøres foe å terge lærerne:

1

Passer (den gode gamle ståltypen), sklir lett inn kontakter med påfølgende blackout. :smile:

2

Skru løs henglene til klasseromsdøra, spesiellt artig hvis døra åpnes utover :grin:

Med god timing kan det bli litt av et syn.

 

Se for dere følgende:

Stressa frøken med en bunke prøver under armen kommer travende nedover gangen,litt for sein til en time. Røsker opp døra som følger med ut, kaboom. Frøkna ligger på hylende på gulvet med døra over seg og prøvene flagrer utover gangen.......

3

Med litt insatts i løpet av ett storefri kan hele klasserom ommøbleres. Snu alle pultene slik at alle sitter med ryggen mot kateteret. Hvis dere er så heldige at tavla kan demonteres, flytt denne til motsatt vegg. Alle setter seg på pultene før timen begynner og nekter å si noe etter at timen begynner.

4

Hvis du ikke får lov til å gå på do og klasserommet har en vask. Gå å piss på vasken, blir aldri nektet dobesøk etter det.

5

Hvis du blir innkalt til studieinspektøren og er beskyldt for noe du ikke har gjort, ta den sinnsykt store hullmaskinen på pulten og smell den i panna hans.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-11-04 03:42 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har skjelt ut en lærer ganske mye, vert med på å få han innlagt på psykriatrisk på ungd skolen.

 

vgs: var "stamkunde" hos avdelingslederen. han ringte med på mobilen en dag jeg skulket. jaja, ble litt sur da ja. han ringte iallefall ikke en eneste gang til =)

 

nå er jeg rolig gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...