Gå til innhold

windows går seg fast


Cadienza

Anbefalte innlegg

halloen folkens.. eg fikk virus på lap toppen min, det eneste som skjedde var at det kom opp internettsider og programmer jeg aldri har sett før + bakgrunnen ble endret og dett gikk ikke ann å skifte tilbake.. men ellers funket pcen helt fint. så kjørte jeg gjennom noe anti spyware og fikk slettet viruset men, nå virker ikke pcen i det hele tatt av og til nekter den å logge på en bruker og de gangene den kommer inn på windows klikker den med en gang jeg trykker på en mappe/ikon til og med et høyreklikk gjør at den står seg fast.. har prøvd å gi den god tid men det virker heller ikke.. noen som kan hjelpe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten navn på viruset (kan ha vært flere). Og det at du fjernet med "anti Spyware" programmer (ikke oppgitt hvilke), betyr det at du ikke er kvitt virus - bare blitt kvitt spionprogrammer. Var det virkelig et virus du hadde fått? Navnet kunne hjulpet oss med å gi riktigere råd.

 

Ut fra din beskrivelse og med basis i manglende informasjon fra din side, ville jeg forsøkt med en repairinstallasjon av operativsystemet.

Lenke til kommentar
Uten navn på viruset (kan ha vært flere). Og det at du fjernet med "anti Spyware" programmer (ikke oppgitt hvilke), betyr det at du ikke er kvitt virus - bare blitt kvitt spionprogrammer. Var det virkelig et virus du hadde fått? Navnet kunne hjulpet oss med å gi riktigere råd.

 

Ut fra din beskrivelse og med basis i manglende informasjon fra din side, ville jeg forsøkt med en repairinstallasjon av operativsystemet.

5314224[/snapback]

viruset het trojana eller noe sant og brukte microsoft anti spy og norton

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...