kilogram 0 Report post Posted December 19, 2005 IE-oppdateringer lager trøbbel En oppdatering til Internet Explorer 6 lager trøbbel for enkelte som har installert betaversjoner av Internet Explorer 7. Les artikkelen her Quote Share this post Link to post
kvase 0 Report post Posted December 19, 2005 jeg har ikke instalert betaversjoner av Internet Explorer 7 her. men jeg har de samme symptomene som er beskrevet i artikelen. pokers sak Quote Share this post Link to post
efikkan 2126 Report post Posted December 19, 2005 Uff da. Godt at det kan fikses enkelt. Quote Share this post Link to post
robot 1 Report post Posted December 23, 2005 (edited) Jeg Bruker kun ie 6, men har de samme syntomene. Hvordan kommer jeg meg inn i windows registeret for å få fjernet koden. Hjelp. Dette er frustrerende og irriterende. håper noen kan hjelpe meg med dette. jeg har notert meg denne register nøkellen som skal sletes. trenger hjelp fort. Edited December 23, 2005 by robot Quote Share this post Link to post
Sondrizzle 54 Report post Posted December 23, 2005 Jeg Bruker kun ie 6, men har de samme syntomene. Hvordan kommer jeg meg inn i windows registeret for å få fjernet koden. Hjelp. Dette er frustrerende og irriterende. håper noen kan hjelpe meg med dette. jeg har notert meg denne register nøkellen som skal sletes. trenger hjelp fort. 5328936[/snapback] Det er vel bare og skrive "regedit.exe" i "Kjør > Startmenyen" Så er det bare og rote rundt i registeret! Quote Share this post Link to post
robot 1 Report post Posted December 23, 2005 Tusen takk. Jeg skal nok klare det nå Quote Share this post Link to post