Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcn funker, men det gjør ikke desktopet!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg setter veldig stor pris på om noen orker å svare meg her...ganske desperat.

 

Jeg skrur på maskinen, alt loader vanlig up, og ingenting er mistenkelig. Jeg kommer inn på windows, og mitt moddete desktop. Programmene jeg har brukt er windowsblinds, objectdesktop og samurize. Feilen tror jeg ligger i enten windowsblinds eller objectdesktop. Jeg har ikke brukt stylexp, men hentet ned objectdesktop "bilder" fra wincustomice.com. Bare for å vise vanlige bilder på prgrammene jeg bruker...ikke noe scripts eller noe sånt...

 

Når jeg kommer inn, ser desktopet mitt omtrent slik ut:

 

pne8qh.th.jpg

 

skinnet som vises der er ikke i nærheten av hva jeg selv har valgt bare så det er sagt.

 

Jeg klikker ctrl+alt+del og etter en stund kommer dette opp:

 

kdd0099se.th.jpg

 

Jeg klarer ikke finne noen måte å avslutte windowsblinds, samurize eller objectdesktop derfra, siden det ikke kommer opp noen "avslutt program" eller der jeg kan velge hvilke programm som skal avsluttes uansett hvor lenge jeg venter.

 

For meg virker det hele nesten som at alt med pcn funker, men at desktopet er fucka. Alt vises ordentlig og normalt når jeg skrur av og på maskinen nemlig...

Noen som har den fjerneste anelse på hva jeg skal gjøre. Formatering den eneste løsningen eller?

 

Activee desktop tingen sier:

post-86879-1134941515_thumb.jpg

Endret av Spar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du nå? der jeg skal inn på min brukerkonto osv, der kan jeg ikke gjøre noe med oppstarten! Jeg må vel inn i windows, for så å trykke windoowstasten, r og msconfig før jeg endrer noe i oppsterten? Det klarte jeg, men når alt kommer frem, så er detuleselig fordi alt er svart! :S

Lenke til kommentar

Han mener at etter at maskinen er ferdig med å starte opp fra bios'n og begynner å loade windows så skal du trykke F8 for å starte windows i sikkerhetsmodus som gjør at windows ikke starter opp mer enn det som er ytterst nødvendig.

 

Det kan sikkert være litt knølete å få trykket på F8 til riktig tid, så det kan hende du må prøve et par ganger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...