Scotty Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hei! Jeg får Momo-rattet til jul. *jubler* Så da lurer jeg på hvilket spill som er det beste bilspillet til ratt/pedaler, er helst ute etter simulator aktig. Best/mest realistisk grafikk og lyd. ..Har også hørt mye godt om GTR(spillet). Hva synes dere om det? Takker for alle svar!
bleidd Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Jeg synes det mest realistiske er Richard Burns Rally. Jeg synes faktisk det er for ekte, slik at det er vanskelig å spille med joypad/tastatur. Nesten så man må ha ratt og pedaler for å greie og gasse, bremse og svinge "mykt" nok. Ellers liker jeg også Colin McRae-spillene.
Scotty Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 (endret) Takk for svar. Liker selv realismen på colin & richard-serien. Men er det noen spill som ligner på 'Gran Turismo 4' der ute som er å anbefales? Type spill jeg er ute etter er simulator og realisme. Så rally-spill kommer godt opp på listen! ..men foretrekker spill som er på 'grus', (altså lignende GTR) Lurer også på om 'NFS: Most wanted', og 'NFS: underground 2' er "kjørbare" med ratt/pedaler, noen som vet? Takker for svar Endret 17. desember 2005 av Man0war
Handl3vogn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Takk for svar. Liker selv realismen på colin & richard-serien. Men er det noen spill som ligner på 'Gran Turismo 4' der ute som er å anbefales? Type spill jeg er ute etter er simulator og realisme. Så rally-spill kommer godt opp på listen! ..men foretrekker spill som er på 'grus', (altså lignende GTR) Lurer også på om 'NFS: Most wanted', og 'NFS: underground 2' er "kjørbare" med ratt/pedaler, noen som vet? Takker for svar 5305023[/snapback] Jo NFS:MW og NFS:U 1 og 2 er fult kjørbare med ratt/pedaler.. men er vel ikke de mest realistiske spilla som finnes da
VgRD Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 (endret) Men det er vel ærlig talt ingenting som slår Live for speed med ratt og pedaler.. bedre enn GT4 spør du meg Endret 17. desember 2005 av VgRD
Scotty Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Jo NFS:MW og NFS:U 1 og 2 er fult kjørbare med ratt/pedaler.. men er vel ikke de mest realistiske spilla som finnes da 5305104[/snapback] Neinei. Bare lurte siden jeg har NFS:Underground2 og får Most Wanted på mandag.
Handl3vogn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Men det er vel ærlig talt ingenting som slår Live for speed med ratt og pedaler.. bedre enn GT4 spør du meg 5305271[/snapback] Å takk for at du nevnte det.. prøvde det for en stund sia før jeg hadde ratt/pedaler.. og måtte styre med tastatur/mus det var ikke noe moro.. Men spillet virka bra det.. Nå skal jeg laste det ned igjen og prøve med ratt/pedaler
KristianF Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Men det er vel ærlig talt ingenting som slår Live for speed med ratt og pedaler.. bedre enn GT4 spør du meg 5305271[/snapback] Bedre enn GT4, GTL og GTR kan du si
Handl3vogn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 hehe skal til og prøve det nå.. Men det var ikke mye moro og spille det med musa :S hehe!
Alt-Ctrl Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Live For Speed er min favoritt. Ellers har du jo GTR og GTL som egentlig er det samme som GTR bare med andre biler (gamle biler :-D) og litt anna. Ellers kommer jo Toca Race Driver 3 til neste år, ikke det mest realistiske, men sikkert morro det også :-)
Scotty Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Hørt mye bra om live for speed her nå... Googlet bilder med 'live for speed' og så sånn ok ut. er det grafikken eller kjøreegenskapeten som er bra med spillet? Gikk inn på hjemmesiden også, er det et spill man bare laster ned og spiller online? Men det jeg egentlig tenker på med denne tråden er at jeg skal kjøpe meg et nytt spill, og det skal være et spill som er realistisk og kommer en vei, altså at man kommer videre og videre i spillet. Hvordan er 'live for speed' til dette? er det bare et spill som man spiller på de samme banene og kommer aldri ingen vei?
KristianF Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Live For Speed er et Online spill. Du tjener ikke noe penger i spillet (for å f.eks. få nye biler). Alt er åpent fra starten (utenom på demoen der kun 3 biler og 3 baner er åpne). Det finnes forskjellige klaner i spillet, og det pleier å være verdens-mesterskap å greier. Høres kanskje litt kjedlig ut, men når du har spillt det en del, så klarer du ikke å stoppe..
Handl3vogn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 sånn nå har jeg spilt demoen til Live for speed en stund.. og er jo helt syke kjøre egenskaper her:D drit bra spill men trenger myyy trening her
MKej Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Mine favoritter er: GTR og Flatout Flatout fordi det så sinn sykt mye risting når du kjører og crasher og GTR fordi du har en meget bra kjørefølelse og den er veldig realistisk
Deadringer Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 GTR er nok favoritten min når det kommer til bilspill på pc. flott grafikk og bra realisme.
Scotty Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Har på følsen at jeg kommer til å kjøpe meg GTR, prøvde demoen for en stund siden og likte den veldig godt. Har også prøvd 'Live for speed' nå. God grafikk på spillet. Umulig å kjøre bilen understyrer hele tiden. Men ellers så er det et fint spill å spille til tider.....med ratt og pedaler
Scotty Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Søren, da var jeg hektet på Live for speed
vegard_S Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hei! Jeg får Momo-rattet til jul. *jubler* Så da lurer jeg på hvilket spill som er det beste bilspillet til ratt/pedaler, er helst ute etter simulator aktig. Best/mest realistisk grafikk og lyd. ..Har også hørt mye godt om GTR(spillet). Hva synes dere om det? Takker for alle svar! 5304808[/snapback] det som er morro er at folk skriver inn Gran Turismo osv. Du har funnet et bilde av Momo-ratt (jeg har også dette) med pedalsett, noe som er til PC. når det er sagt; nfsu2 hadde utrolig kule kjøreegenskaper pga at det var lett å håndtere bilen i drift. Ellers troner Richard Burns Rally på toppen av lista over spill for ratt og pedaler, uansett plattform. Det er rett og slett for avansert for en som bare vil kose seg med å kjøre. I RBR må du konsentrere deg, her fins det ingen hjelpemidler som holder deg på veien, men dæven så morro du har det lykke til ! =)
Scotty Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 det som er morro er at folk skriver inn Gran Turismo osv. Du har funnet et bilde av Momo-ratt (jeg har også dette) med pedalsett, noe som er til PC. når det er sagt; nfsu2 hadde utrolig kule kjøreegenskaper pga at det var lett å håndtere bilen i drift. Ellers troner Richard Burns Rally på toppen av lista over spill for ratt og pedaler, uansett plattform. Det er rett og slett for avansert for en som bare vil kose seg med å kjøre. I RBR må du konsentrere deg, her fins det ingen hjelpemidler som holder deg på veien, men dæven så morro du har det lykke til ! =) 5318945[/snapback] Takktakk. Har NFSU2 og får Most wanted til jul. Som skal bli morsomt å drifte med. Og har blitt litt hektet på 'Live for speed'. Utrolig bra spill egentlig. Utrolig vanskelig, men det blir bare morro. Btw, grunnen til at jeg vet at jeg får momo-rattet til jul er at moren min vet at jeg ønsket meg dette, men hun visste ikke hvordan man bestiller på webben. Så jeg måtte da gjøre dette for henne! Så igår så kom postbilen på døra og leverte pakken med momo-rattet. Moren og faren min var på jobb, og jeg hadde en kamerat på besøk. Så jeg kunne ikke dy meg fristelsen. Så jeg snudde pakken opp ned og skar opp teipen forsiktig. Så tok ut rattet av esken osvosv....La det selvførgelig tilbake og teipet igjen med lignende teip som var brukt før. Og husk, jeg åpnet under. Så da finner de forhåpentlig ikke ut at jeg har brukt rattet bittelitt . Gleder meg til jul!
vegard_S Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 det som er morro er at folk skriver inn Gran Turismo osv. Du har funnet et bilde av Momo-ratt (jeg har også dette) med pedalsett, noe som er til PC. når det er sagt; nfsu2 hadde utrolig kule kjøreegenskaper pga at det var lett å håndtere bilen i drift. Ellers troner Richard Burns Rally på toppen av lista over spill for ratt og pedaler, uansett plattform. Det er rett og slett for avansert for en som bare vil kose seg med å kjøre. I RBR må du konsentrere deg, her fins det ingen hjelpemidler som holder deg på veien, men dæven så morro du har det lykke til ! =) 5318945[/snapback] Har NFSU2 og får Most wanted til jul. Som skal bli morsomt å drifte med. Og har blitt litt hektet på 'Live for speed'. Utrolig bra spill egentlig. Utrolig vanskelig, men det blir bare morro. 5319003[/snapback] må dessverre skuffe deg og si at i NFS:MW får du en nedtur om du forsøker å drifte. Det er nemlig ikke satt opp på samme måten som det var i NFSU og NFSU2 Er ikke bare å legge ut rumpa på bilen i MW gitt. Dekkene fester seg igjen med en gang, og vips så er sladden over. Uansett , jeg vil anbefale på det sterkeste å gå til anskaffelse av RBR Det er helt konge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå