HKRoed 5 Report post Posted December 17, 2005 (edited) Hei! Hadde en feil på den ene disken min, og Windows kjørte automatisk en checkdisk ved oppstart. Den fant en masse feil der det sto noe alà "Retter feil i indeks" e.l. På den disken ligger det bare MP3-filer. Jeg lurer da på om disse musikkfilene blir ødelagte? Teksten fløy såpass fort over skjermen så jeg rakk aldri å se hvem filer som lå der det var feil. Edited December 17, 2005 by SpritHansi Quote Share this post Link to post
efikkan 2126 Report post Posted December 17, 2005 Noen av filene kan være ødelagte ja. Du bør alltid ha sikkerhetskopi. Quote Share this post Link to post
HKRoed 5 Report post Posted December 17, 2005 Jepp. Har det. Finnes det en logg der jeg kan lese hvilke filer som ble "reparert"? Quote Share this post Link to post
furiouseagle 0 Report post Posted December 18, 2005 Skjedde det samme med meg for kort tid siden, og mange av filene(mp3 og video) vil enten ikke spilles av, eller så kan en mp3 spille noe helt annet enn det den skal... Er det bare å formatere, og laste ned skiten på nytt liksom? Quote Share this post Link to post