Gå til innhold

Kalendardeling mellom Evolution og Outlook


Velmont

Anbefalte innlegg

Eg køyrer Linux på jobb. Brukar Evolution til kalendaren min (ikkje til noko anna). Sjefen

min brukar Outlook. Han vil at me skal synkronisera kalendarana våre. Det eg ser etter

er altså eit GroupWare-system.

 

Eg er sivilarbeidar på skulen, han får mange epostar og oppgåver; mange sender han

vidare til meg. Han vil altså ha ein måte å setja ting på min todo-liste, og sjå når eg har

kryssa dei av. -- Elles er det greitt å vita (for meg) når han er på møte, -- og han får

vita kva arbeids-relaterte møter eg har sat opp i løpet av dagen (+ ferieplanar o.l.)

 

Eg held på med å leggja inn opengroupware.org på maskina mi på skulen, -- men eg lurte

på om nokon andre har eit betre forslag? Eller endå betre; eg vil høyra personlege

erfaringar!

 

Er det eit anna program som er betre enn Evolution til slikt?

 

Nokon som har generelle tips til kalendardeling, todo-listar, kalendarar eller noko anna

relevant? Skrik ut. Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi bruker eGroupware på jobb, genialt program. Vet ikke om det er mulig å synce den mot Evolution/Outlook (vi bruker for det meste webinterface), men vet at den greier å synce mot Kontact (testet).

 

Vi bruker eGroupware til kalender, todo, kontaker, wiki og til prosjektstyring (og til bugrapporter når Bugzilla er overkill).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...